رفتن به بالا
  • یکشنبه - 11 اسفند 1398 - 13:14
  • کد خبر : ۶۱۸۲
  • چاپ خبر : تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام گردیده/ تکذیب فعالیت پیست اسکی ارومیه

تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام گردیده/ تکذیب فعالیت پیست اسکی ارومیه

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی از انجام تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حوزه های ورزش و جوانان خبر داد.

  سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی از انجام تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حوزه های ورزش و جوانان خبر داد. به گزارش یاریزان؛ سجاد خوبدل سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و بر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی از انجام تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حوزه های ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ سجاد خوبدل سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری استانی از شیوع ویروس کرونا، شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان به ریاست پورایراندوست سرپرست محترم اداره کل طی هفته گذشته تا امروز جلسات متعددی را تشکیل داده و بمنظور سلامت جامعه هدف و پیشگیری از شیوع این ویروس، علاوه بر لغو تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی استان در سطوح مختلف و نیز برنامه های جمعی حوزه های ورزش و جوانان استان اعم از همایش ها، کارگاه ها و جلسات، تمامی امکانات ضدعفونی اماکن و تاسیسات ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستانی، محل های تمرینی و باشگاه های دولتی و خصوصی نیز بکار گرفته شده است.

 

------------------------------------

همچنین پیست اسکی خوشاکوی ارومیه نیز تماما تعطیل است و شایعات منتشر شده در فضای مجازی قویا تکذیب می گردد و روز جمعه صرفا تعدادی از سکنه و اهالی روستای خوشاکو در اطراف محل پیست حضور داشتند.

سجاد خوبدل در خاتمه افزود: با دستور و پیگیری جدی سرپرست اداره کل ورتمامی تدابیر لازم بمنظور حفظ سلامت جامعه هدف و مخاطب مجموعه ورزش و جوانان استان برای کنترل شرایط و پیشگیری های لازم بر اساس ابلاغیه های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد استانی بصورت بخشنامه از طریق حوزه معاونت های ورزشی، جوانان و توسعه منابع و پشتیبانی به تمامی شهرستان ها، هیات های ورزشی و سمن های جوانان ابلاغ شده است و به شدت کنترل می گردد.

خوبدل افزود: جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان بی شک با همکاری های لازم و رعایت اصول مبنایی بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری کرونا در استان و کشور به رسالت ذاتی خود در این راستا عمل می کند و در حال حاضر مهمترین دغدغه اداره کل ورزش و جوانان استان مقابله با کرونا و رعایت سیاست ها و دستورالعمل های ستادی استانی و کشوری است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی