رفتن به بالا
  • شنبه - 27 آذر 1395 - 21:21
  • کد خبر : ۱۸۲۵
  • چاپ خبر : تاکتیک جدید سرمربی ایرانی فوتسال، شگفتی مدرس فیفا را بدنبال داشت
در کلاس سطح سه فوتسال؛

تاکتیک جدید سرمربی ایرانی فوتسال، شگفتی مدرس فیفا را بدنبال داشت

  تاکتیک جدید سرمربی ایرانی در کلاس‌های سطح سه فوتسال باعث شگفتی مدرس فیفا شد. به گزارش یاریزان؛ کلاس سطح سه مربیگری فوتسال که بالاترین سطح آموزش مربیان در دنیا است طی دو هفته گذشته در تهران و با حضور جمعی از مربیان برگزار شد و با حضور «ویکتور هرمانس» مدرس فیفا ادامه یافت. در جریان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تاکتیک جدید سرمربی ایرانی در کلاس‌های سطح سه فوتسال باعث شگفتی مدرس فیفا شد.

به گزارش یاریزان؛ کلاس سطح سه مربیگری فوتسال که بالاترین سطح آموزش مربیان در دنیا است طی دو هفته گذشته در تهران و با حضور جمعی از مربیان برگزار شد و با حضور «ویکتور هرمانس» مدرس فیفا ادامه یافت. در جریان کلاسهای عملی و اجرای تاکتیک ها که روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، تاکتیک یکی از مربیان ایرانی باعث شگفتی هرمانس شد.

 

------------------------------------

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: این کلاسها شامل دو بخش تئوری و عملی می شود که روز چهارشنبه و با حضور دو تیم جوان، بخش عملی برگزار شد.

وی افزود: یکی از مربیان ایرانی در جریان این کلاس، تاکتیکی را استفاده کرد که باعث تعجب هرمانس شد و وی گفت این تاکتیک جدید است. هرمانس این تاکتیک را در دفترش ثبت کرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال تاکید کرد: مربیان ما نبوغ و استعداد زیادی دارند که یک مربی و مدرس بزرگ فوتسال اینگونه از عملکرد آنها ابراز شگفتی می کند. امیدوارم این کلاسها به مربیان ما کمک کرده باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی