رفتن به بالا
  • یکشنبه - 31 فروردین 1399 - 13:49
  • کد خبر : ۶۶۳۵
  • چاپ خبر : بیوگرافی بازیکن سابق استقلال ؛ محمدی پنج فصل پیاپی پیراهن آبی ها را پوشید

بیوگرافی بازیکن سابق استقلال ؛ محمدی پنج فصل پیاپی پیراهن آبی ها را پوشید

بیوگرافی ارسطو محمدی بازیکن سابق استقلال که پنج فصل متوالی و به انتخاب مرحوم ناصر خان حجازی به استقلال آمد مورد بررسی قرار میگیرد.

بیوگرافی بازیکن سابق استقلال که پنج فصل متوالی و به انتخاب مرحوم ناصر خان حجازی به استقلال آمد مورد بررسی قرار میگیرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یاریزان | بیوگرافی بازیکن سابق استقلال که پنج فصل متوالی و به انتخاب مرحوم ناصر خان حجازی به استقلال آمد مورد بررسی قرار میگیرد.

ارسطو محمدی در آخرین روزهای شهریور سال ۵۶ در روستای باشبلاغ از توابع شهرستان سقز به دنیا آمد. پدر ارسطو کارمند وزارت مسکن و شهرسازی بود که یک سال پس از تولدش بە دلیل شغل پدر به ناچار به شهر مشهد کوچ کرد.

 

------------------------------------

ارسطو پس از ورود به مدرسه با ورزش فوتبال آشنا شد و با توجه بە استعدادی که در این رشته داشت توانست خیلی زود در تیم منتخب خراسان رضوی در مسابقات المپیاد دانش آموزان سراسر کشور قرار بگیرد. او بعد از پشت سر گذاشتن دوران راهنمایی به عضویت تیم اصلی ابومسلم خراسان درآمد و با وجود سن کمی کە داشت بازیکن فیکس تیم شد و هم زمان نیز به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت شد.

ارسطو در مدتی که در تیم ملی بود همراه با این تیم در مسابقات مختلف آسیایی و تیم ملی امید ایران شرکت کرد و با توجه به علاقەای که یورگن کوردوس سرمربی وقت تیم ملی المپیک به وی داشت در تمامی مسابقات مقدماتی المپیک ثابت بازی کرد.

اما نقطە ی اوج فوتبال محمدی زمانی بود که به استقلال منتقل شد. وی وقتی که در بزرگسالان ابوسلم بازی می کرد مورد توجه مرحوم ناصرحجازی سرمربی استقلال تهران قرار گرفت که باعث شد این پیشنهاد مورد قبول قرار بگیرد و ارسطو از ابومسلم به استقلال با رقمی خیلی زیاد که آن زمان خود رکورد انتقال بازیکن از باشگاهی به باشگاهی دیگر بود انتقال یابد. محمدی در مدت ۵ سال حضور در استقلال و شرکت در ۵ دوره قهرمانی باشگاهای آسیا بعد از آن به مدت دو سال به تیم پیکان پیوست و شاگرد بیژن ذوالفقارنسب در این تیم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمدی بعد از چند سال حضور موفق در فوتبال ایران با مصدومیت سختی از ناحیه کمر مواجه شد که باعث شد ۲ بار مورد جراحی قرار بگیرد و به همین دلیل خیلی زود از بازی فوتبال خدا حافظی کرد. پس از پایان فوتبال با شرکت در کلاسهای مربیگری توانست کارت مربیگری درجه B آسیا را کسب کند و بعد از آن نیز مدتی نیز به عنوان دستیار در تیم های مختلف حضور داشته است.

ارسطو محمدی در پست هافبک دفاعی بازی میکرد که قابلیت بازی با هر دو پا را نیز داشت و به گفتە بسیاری از مربیان وقت از بهترین های ایران در زمان خودش بودە است./ورزش کورد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی