رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 اسفند 1397 - 19:50
  • کد خبر : ۴۱۱۵
  • چاپ خبر : نیروی زمینی با حمله برق آسا در دقایق ابتدایی بعثت را در کرمانشاه زمین گیر کرد + جدول

نیروی زمینی با حمله برق آسا در دقایق ابتدایی بعثت را در کرمانشاه زمین گیر کرد + جدول

جدول لیگ دسته دوم فوتبال بعثت کرمانشاه

  در هفته بیست و دوم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور، بعثت کرمانشاه شکست را از نیروی زمینی پذیرا شد تا کارش را برای صعود به لیگ دسته اول سخت تر کند. به گزارش یاریزان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در ورزشگاه انقلاب میزبان تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در هفته بیست و دوم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور، بعثت کرمانشاه شکست را از نیروی زمینی پذیرا شد تا کارش را برای صعود به لیگ دسته اول سخت تر کند.

به گزارش یاریزان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در ورزشگاه انقلاب میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود.

 

------------------------------------

دیدار دو تیم به دلیل عدم حضور پزشک با تاخیر و از ساعت ۱۵ آغاز شد. دو تیم که از مدعیان صعود به شمار میروند برای این دیدار برنامه های ویژه ای تدارک دیده بودند و تیم میهمان در دقایق ابتدایی بازی موفق به گلزنی شد.

در این دیدار تیم نیروی زمینی تهران در دقایق ۲، ۳۸ و ۹۰ توانست دروازه تیم بعثت را باز کند و تنها گل تیم میزبان هم در دقیقه ۴۵ به ثمر رسید.
تیم بعثت پس از باخت ۲۷ امتیازی باقی ماند و در جایگاه هفتم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت، تیم نیروی زمینی هم با کسب این پیروزی ارزشمند، ۳۳ امتیاز ی شد تا در رده دوم قرار بگیرد و بخت صعود خود را پر رنگتر کند.

نماینده فوتبال کرمانشاه در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه میهمان تیم قعر جدولی مس شهر بابک خواهد بود و با کسب پیروزی شانس خواهد داشت تا دوباره خود را به کورس صعود بازگرداند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است در پایان این رقابت ها سه تیم به لیگ دسته سوم سقوط و دو تیم نیز به لیگ دسته اول ایران صعود خواهند کرد. تیم صبای قم که در هفته اول انصراف خود را اعلام کرده بود یکی از سه تیم سقوط کننده خواهد بود.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در گروه ب این دوره از رقابت‌ها قرار گرفته است و با تیم‌های، آرمان گهرسیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم قرار دارد.

 

جدول لیگ دسته دوم فوتبال با حضور بعثت کرمانشاه

جدول لیگ دسته دوم فوتبال ایران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی