رفتن به بالا
  • شنبه - 4 مرداد 1399 - 16:32
  • کد خبر : ۷۱۹۲
  • چاپ خبر : بسامی : سالن، تجهیزات و حتی یک مربی فعال وزنه برداری بانوان در تهران نداریم!
گلایه ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان؛

بسامی : سالن، تجهیزات و حتی یک مربی فعال وزنه برداری بانوان در تهران نداریم!

پوپک بسامی بانوی وزنه بردار کرمانشاهی گفت: بعد از مسابقات رسانه‌های خارجی به من گفتند تکه‌ای از تاریخ ایران شدم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان گفت: در تهران، سالن، تجهیزات و حتی یک مربی فعال نداریم و جای تاسف دارد که استان به این بزرگی، با چنین مشکلاتی مواجه است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان گفت: در تهران، سالن، تجهیزات و حتی یک مربی فعال نداریم و جای تاسف دارد که استان به این بزرگی، با چنین مشکلاتی مواجه است.

به گزارش یاریزان پوپک بسامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: حدود یک و ماه نیم است کاملا تمرینات مختص به وزنه برداری اما سبک را در خانه انجام می دهم. تمرینات هوازی و بدنسازی را نیز دارم. با خورشیدی‌فر مشاور وزنه برداری بانوان هم در ارتباط هستم و در مورد تمریناتم از وی مشاوره می‌گیرم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: در این مدت فشار زیادی برای بالا آوردن رکوردهایم ندارم. در حد حفظ آمادگی جسمانی، تمرینات را ادامه می دهم ولی سعی می‌کنم هرچه زودتر رکوردهای جدید را به ثبت برسانم.

ملی پوش وزنه برداری بانوان درباره حضور نایب رئیس جدید بانوان تصریح کرد: از خانم منظمی هیچ شناخت قبلی ندارم و فقط می دانم نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی بودند. امیدوارم مثل دو نایب رئیس قبلی، کارها را پیش ببرند و وزنه برداری بانوان را حمایت کنند.

وزنه بردار تیم ملی بانوان با اشاره به اینکه فقط از سوی سرپرست هیأت استان حمایت شده است، خاطر نشان کرد: این مدت که در خانه تمرین می کنم، مشکل کمبود صفحه وزنه برداری داشتم. این موضوع را با خانم محبوبی نایب رئیس بانوان هیئت استان در میان گذاشتم. آقای خرم سرپرست هیأت زحمت کشیدند و ۳ صفحه را به صورت امانت تا زمان بازگشایی باشگاه ها در اختیارم قرار دادند. در این وضعیت بد اقتصادی و گرانی، اگر خودم می خواستم حتی صفحه ایرانی بخرم، باید کلی هزینه می‌کردم. صمیمانه از خانم محبوبی و آقای خرم که مرا کمک کردند، متشکرم و قدردان زحماتشان هستم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بسامی در مورد وضعیت فعلی وزنه برداری استان تهران گفت: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هنوز مشخص نیست. تورج فرهادی نیز سالها مسئولیت وزنه برداری استان را بر عهده داشتند و اصلاً کاری برای بانوان نکردند و در این مدت حمایتی هم صورت نگرفت و اوضاع اسفناکی داشت. در تهران، سالن، تجهیزات و حتی یک مربی فعال وزنه برداری بانوان نداریم. جای تاسف دارد که استان تهران به این بزرگی، یک عدد میله ۱۵ کیلویی استاندارد ندارد. البته من راه خودم را پیدا کردم، تمرینم را به خانه انتقال دادم و تمریناتم را تحت هر شرایطی انجام می‌دهم.

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر یک رئیس لایق برای وزنه برداری تهران انتخاب شود که دلش بسوزد و کاری انجام دهد و از وزنه‌برداری بانوان نیز حمایت کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی