رفتن به بالا
  • شنبه - 10 اسفند 1398 - 17:06
  • کد خبر : ۶۱۷۷
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقات لیگ در رده های پایه لغو شد / لیگ برتر بدون تماشاگر

برگزاری مسابقات لیگ در رده های پایه لغو شد / لیگ برتر بدون تماشاگر

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فدراسیون اطلاعیه شماره یک را در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون تماشاگر انجام و برگزاری مسابقات در رده های سنی پایه لغو می باشد

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون تماشاگر برگزار و برگزاری مسابقات در رده های سنی پایه تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران؛ به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتقال آن به بازیکنان و عوامل اجرائی و حفظ سلامتی آنها، مسابقات باشگاههای که در کلیه رده های سنی کشور با وجود اعلام برنامه قبلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در صورت رفع مشکل و عادی شدن شرایط، زمان جدید مسابقات متعاقبا اعلام می شود.

 

------------------------------------

همچنین متن اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان ایران به شرح زیر است:
با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ” ستاد ملی مبارزه با کرونا ” که مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری میباشد . به استحضار میرساند تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می گردد. بدیهی است در صورت اتخاذ تصمیمات ابلاغی جدید از سوی ستاد فوق الذکر هرگونه تغییرات احتمالی در برنامه مسابقات متعاقبا اعلام میگردد.
لازم به ذکر است با توجه به ضرورت کنترل و حفظ بهداشت محیطی ورزشگاه ها، میبایست علاوه بر رعایت دستورالعمل مرکز پزشکی سازمان لیگ ( ایفمارک) مورخ ۹ /۱۲ /۹۸ تمامی موارد بهداشتی با نظارت و کنترل ویژه فدراسیون محترم پزشکی در تمامی استانها انجام شود.
بدیهی است به جهت حفظ سلامت ورزشکاران کلیه باشگاه ها موظف میباشند ، ضمن انجام کنترلهای لازم ، در صورت مشاهده موارد مشکوک ، مقدمات درمانی و ممانعت از شیوع ویروس را در اولویت قرار دهند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی