رفتن به بالا
  • شنبه - 19 مهر 1399 - 18:55
  • کد خبر : ۷۶۸۴
  • چاپ خبر : برگزاری تمامی رقابت‌ها ورزشی در استان کرمانشاه لغو شد
به دلیل شیوع موج جدید؛

برگزاری تمامی رقابت‌ها ورزشی در استان کرمانشاه لغو شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و افزایش خطرات این ویروس همزمان با فصل پاییز، تمامی رقابت‌های ورزشی رسمی و دوستانه در تمامی رشته‌های ورزشی لغو می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و افزایش خطرات این ویروس همزمان با فصل پاییز، تمامی رقابت‌های ورزشی رسمی و دوستانه در تمامی رشته‌های ورزشی لغو می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی امروز در جمع اصحاب رسانه از لغو تمامی رقابت‌ها و رویدادهای ورزشی در استان کرمانشاه خبر داد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: با توجه به شیوع روز افزون ویروس کرونا و افزایش خطرات این ویروس همزمان با فصل پاییز تمامی رقابت‌های ورزشی رسمی و دوستانه در تمامی رشته‌های ورزشی، برگزاری هر نوع مراسم، نشست و کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و… تمامی اقداماتی که نیازمند مشارکت حضوری است، لغو می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از روسای هیأت‌های ورزشی، مسئولین شهرستان‌ها، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خواست براساس دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران کرونا، بر اجرای کامل این مهم نظارت و سخت گیری داشته باشند.

تشدید نظارت‌ها بر اماکن ورزشی

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: نظارت دقیق بر حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده مسئولین شهرستان‌ها و روسای هیأت‌های ورزشی و همچنین دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان است.

رحیمی تصریح کرد: رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سطح باشگاه‌ها و اماکن ورزشی الزامی و نظارت‌ها در این بخش توسط کمیته سلامت باشگاه‌ها، هیأت پزشکی ورزشی و بازرسان مربوطه تشدید می‌یابد.

وی از تمامی معاونین، مسئولین ستادی و کارشناسان مربوطه اداره کل خواست، بر حسن اجرای این دستورالعمل نظارت جدی به‌عمل آورند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی