رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 مرداد 1399 - 13:21
  • کد خبر : ۷۲۴۴
  • چاپ خبر : برنامه جدید تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲
رونمایی مجدد از تقویم ورزشی؛

برنامه جدید تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

سایت «فاکس اسپورتس آسیا» به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان نمره داد و بهترین نمره به سردار آزمون تعلق گرفت و وریا غفوری یکی از بهترین ها شد.

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل هنگ کنگ در تاریخ ۱۷ مهر سال جاری برگزار می کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل هنگ کنگ در تاریخ ۱۷ مهر سال جاری برگزار می کند.

به گزارش یاریزان؛ اتمام مسابقات باشگاهی این فصل، رقابت‌های ملی در نقاط مختلف جهان از جمله آسیا با وقفه‌ای طولانی پیگیری خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران نیز باید با هدایت دراگان اسکوچیچ در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطرو جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین شرکت کند و چهار دیدار باقیمانده‌اش را برگزار کند.

 

------------------------------------

کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در اطلاعیه‌ای جدید همان برنامه قبلی را بار دیگر بدون تغییر اعلام کرد تا مشخص شود مسابقات در همان تاریخ‌های قبلی به انجام می‌رسد. فعلا درباره محل برگزاری مسابقات صحبت نشده ولی به احتمال فراوان مسابقات در همان کشورهای میزبان و البته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز باید ابتدا در تاریخ ۱۷ مهرماه به مصاف هنگ‌کنگ برود. سپس ملی‌پوشان تهرانی را به مقصد کامبوج ترک می‌کنند تا در برابر این تیم به میدان بروند. یک ماه بعد تیم ملی در تهران میزبان بحرین است و پنج روز بعد در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه آخرین بازی شاگردان اسکوچیچ در برابر عراق به انجام می‌رسد.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای آمادگی جهت انجام این چهار مسابقه در شهریورماه اردویی خواهد داشت و در روز ۱۷ شهریور باید در تاشکند به مصاف ازبکستان برود. احتمالا پیش از این دیدار بازی دوستانه‌ای با سوریه و یا فلسطین نیز در تهران انجام می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با ۶ امتیاز از چهار بازی در رده سوم گروه سوم قرار دارد. عراق و بحرین با یک بازی بیشتر در رده‌های اول و دوم قرار دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی