رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 مرداد 1399 - 16:58
  • کد خبر : ۷۳۱۲
  • چاپ خبر : برخی رشته های ورزشی در اماکن ورزشی استان ایلام بازگشایی می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:

برخی رشته های ورزشی در اماکن ورزشی استان ایلام بازگشایی می شود

علی شائی با بیان اینکه ۷۵۰ نفر اعم از مربی و موسس باشگاه های سطح استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: مجمع باشگاه دارن استان در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی در استان تشکیل می شود.

علی شائی مدیر ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر که فعالیت در رشته های پر برخورد همچنان ممنوع میباشد گفت: برخی رشته های ورزشی در باشگاه های خصوصی و اماکن ورزشی سطح استان ایلام بازگشایی می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر که فعالیت در رشته های پر برخورد همچنان ممنوع میباشد گفت: برخی رشته های ورزشی در باشگاه های خصوصی و اماکن ورزشی سطح استان ایلام بازگشایی می شود.

به گزارش یاریزان؛ بازگشایی برخی رشته های ورزشی در باشگاه های خصوصی و اماکن ورزشی سطح استان ایلام در دستور کار قرار گرفته است.

 

------------------------------------

براساس بند ۲ مصوبات (هیجدهمین جلسه)کمیته امنیتی ، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان با توجه به در خواست اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام پس از تفکیک رشته ها و اماکن ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان استان و دانشگاه علوم پزشکی با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه اقدام به بازگشایی در رشته های کم برخورد (در رشته های با شرایط قرمز) شود.

علی شائی مدیر ورزش و جوانان استان متذکر شد که فعالیت در رشته های پر برخورد بدلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور همچنان ممنوع میباشد اما در حال آماده سازی برای بازگشایی برخی رشته های ورزشی در اماکن ورزشی استان ایلام هستیم.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی