رفتن به بالا
  • جمعه - 3 آبان 1398 - 23:32
  • کد خبر : ۵۶۵۴
  • چاپ خبر : برتری جذاب تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در ارومیه

برتری جذاب تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در ارومیه

به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان از ساعت ۱۸ در سالن غدیر آغاز شد و با نتیجه ۷ بر ۳ به سود شاگردان ناظم‌الشربعه به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین و آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا برابر قرقیزستان به پیروزی رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی فوتسال ایران در دومین و آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا برابر قرقیزستان به پیروزی رسید.

به گزارش یاریزان به نقل از فوتسال ۲۰۲۰، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان از ساعت ۱۸ در سالن غدیر آغاز شد و با نتیجه ۷ بر ۳ به سود شاگردان ناظم‌الشربعه به پایان رسید.

 

------------------------------------

وقت اول
ملی‌پوشان کشورمان از لحظه آغاز وقت نخست این‌ دیدار چند حمله روی دروازه حریف انجام دادند و پس‌ از چند حمله گل‌ اول ایران توسط محمد شجری وارد دروازه حریف شد.
به فاصله پنج دقیقه از آغاز مسابقه و درحالی که ملی‌پوشان فوتسال کشورمان چند موقعیت را نتوانستد تبدیل به گل کنند، بازیکنان قرقیزستان گل تساوی را به ثمر رساندند.
یک ‌دقیقه بعد روی خطای اعلام شده به سود ایران و انجام یک کار ترکیبی، گل دوم ایران توسط علی‌ اصغر حسن‌زاده بدست آمد.
پس از چند رفت و برگشت توپ در زمین هر دو‌ تیم، مهدی کریمی با یک فرار و شوت زیبا گل سوم‌ ایران‌ را زد. ضمن اینکه دقایقی‌ بعد قرقیزستان نتیجه را ۳ بر ۲ کرد.
دقایقی از گل دوم قرقیزستان نگذشته بود که مهدی جاوید توپ را به تور دروازه حریف چسباند و یک‌ دقیقه بعد هم طاها نعمتیان موفق شد نتیجه را ۵ بر ۲ به سود ایران کند.
روی شروع مجدد مومنی -دروازه‌بان ایران در دقیقه ۱۷ ، احمدعباس با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و گلر حریف با دست و خطای هند توپ را در بیرون از محوطه جریمه دفع کرد که با کارت قرمز داور رو به رو شد.
مهدی جاوید ششمین گل ایران را به ثمر رساند.
سومین گل قرقیزستان هم به فاصله یک دقیقه به پایان وقت نخست بازی وارد دروازه ایران شد تا دو تیم‌ با نتیجه ۶ بر ۳ به رختکن بروند.

وقت دوم
وقت دوم این دیدار هم با فشار مضاعف ایران آغاز شد و چند موقعیت ایجاد شده هیچکدام تبدیل به گل نشد و ایران مدام حملاتش را ادامه داد و قرقیزستان هم چشم به ضدحمله داشت. ضمن اینکه ضربه فنی حسن‌زاده روی پاسی که به وی‌ رسید، به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. در نهایت پس‌‌ از دوازده دقیقه تلاش ممتد ملی‌پوشان، مهدی کریمی گل هفتم را وارد دروازه قرقیزستان کرد.
فوتسالیست‌های ایران به حفظ مالکیت توپ و حملات پی در پی باز هم به دنبال گلزنی بودند و مهدی جاوید به فاصله یک دقیقه مانده به اتمام مسابقه گل هشتم ایران را زد.

باتوجه به اینکه پیش از آغاز مسابقات، ورود بانوان تماشاگر ارومیه‌ای جهت تماشای بازی‌ها در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر با صلاحدید مسئولان شهر ارومیه آزاد اعلام شده بود، بانوان نیز با حضور‌ در سالن مسابقات به تماشای این دیدار و تشویق تیم ملی فوتسال پرداختند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی