رفتن به بالا
  • دوشنبه - 31 شهریور 1399 - 19:17
  • کد خبر : ۷۶۰۴
  • چاپ خبر : برای برگزاری مجمع انتخابات هاکی استان کرمانشاه منتظر فدراسیون هستیم
معاون توسعه ورزش کردستان:

برای برگزاری مجمع انتخابات هاکی استان کرمانشاه منتظر فدراسیون هستیم

جلال عزیزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت همه سالن‌ها، باشگاه ها و تیم‌های ورزشی کرمانشاه متوقف شده است.

جلال عزیزی معاون توسعه ورزش کردستان عدم برگزاری مجمع انتخابات هاکی این استان را در عدم همکاری فدراسیون مربوطه دانست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاون توسعه ورزش کردستان عدم برگزاری مجمع انتخابات هاکی این استان را در عدم همکاری فدراسیون مربوطه دانست.

به گزارش یاریزان؛ جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به چرایی بلاتکلیفی یکساله هیات هاکی و عدم برگزاری مجمع انتخاباتی آن به خبرگزاری ایسنا گفت: تاکنون دو مرحله برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هاکی کرمانشاه اقدام کرده و از کاندیداها ثبت نام بعمل آوردیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: مرتبه اولی که ثبت نام را انجام دادیم، آقای جواد رضایی تبار تنها کاندیدایی بود که ثبت نام کرد و از آنجایی که ایشان بازنشسته است و مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود، امکان برگزاری انتخابات فراهم نشد و از سوی دیگر به شیوع بیماری کرونا برخوردیم که مانع از فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع شد.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در ماه اخیر هم دوباره ثبت نام از کاندیداها را آغاز کردیم و با طی مراحل قانونی اسامی سه کاندیدا را به فدراسیون ارسال کردیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر همه چیز مهیای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات هاکی استان است و فقط منتظر اعلام زمان برگزاری مجمع از سوی فدراسیون هستیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عزیزی به تلاش های چهارساله جواد رضایی تبار در هیات هاکی کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: حدود ۹۵ درصد از جامعه هاکی کرمانشاه مشتاق به ماندن ایشان در راس هیات هاکی استان هستند، اما متاسفانه بدلیل قوانین موجود امکان ادامه فعالیت این پیشکسوت ورزشی در هیات هاکی فراهم نیست.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی