رفتن به بالا
  • جمعه - 28 اردیبهشت 1397 - 13:47
  • کد خبر : ۳۰۰۲
  • چاپ خبر : درخشش کشتی گیران کرمانشاهی ، ایران را نایب قهرمان کشتی آزاد نظامیان جهان کرد
به میزبانی روسیه؛

درخشش کشتی گیران کرمانشاهی ، ایران را نایب قهرمان کشتی آزاد نظامیان جهان کرد

  تیم ایران با درخشش کشتی گیران کرمانشاهی خود در رقابت های نظامیان جهان به میزبانی روسیه با کسب برسکوی نایب قهرمانی ایستاد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ سی وسومین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نظامیان از ۲۵ اردیبهشت ماه امسال در مسکو آغاز شد که امروز (جمعه) تیم ایران با کسب ۱۶۳ امتیاز و درخشش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ایران با درخشش کشتی گیران کرمانشاهی خود در رقابت های نظامیان جهان به میزبانی روسیه با کسب برسکوی نایب قهرمانی ایستاد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ سی وسومین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نظامیان از ۲۵ اردیبهشت ماه امسال در مسکو آغاز شد که امروز (جمعه) تیم ایران با کسب ۱۶۳ امتیاز و درخشش کشتی گیران کرمانشاهی پس از میزبان ۲۲۵ امتیازی، نایب قهرمان جهان شد.

در این رقابتها سه کشتی گیر نام دار کرمانشاهی با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره نقش پر رنگی در کسب عنوان دوم تیمی ایفا کردند.

در این رقابت ها «مهران رضا زاده» در وزن ۵۷ کیلوگرم و «یداله محبی» در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نشان طلا بر گردن آویختند و «حامد رشیدی» در وزن ۷۴ کیلوگرم، «بهمن تیموری» در وزن ۷۹ کیلوگرم و «امیر محمدی» در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره بسنده کردند و «محمد نامجو مطلق» در وزن ۶۱ کیلوگرم یک مدال برنز گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۵۷ کیلو گرم مهران رضا زاده (ایران)، یون گوان پارک (کره شمالی) و عظمت توسکایف (روسیه) و سون گئون کیم از (کره جنوبی) به مقام های اول تا سوم(مشترک) رسیدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم بهبایار هاشردن (مغولستان)، دیمیتری آکسنوف (روسیه)، محمد نامجومطلق (ایران) و یلدوز آبیکنوف (قزاقستان) به ترتیب جایگاه نخست تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۴ کیلوگرم ناچین کولار (روسیه)، سیک سونگ (کره جنوبی)، ایلمان مختاراف (فرانسه) و آقاحسین مصطفی یف (آذربایجان) در رتبه اول تا سوم قرار گرفتند و پیمان بیابانی از ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، سوسلان رومانوف (روسیه)، الکساندر سمیسوروف (آلمان)، بیژان بوامبادورج (مغوستان) وعظمت شگاپولی (قزاقستان) در جایگاه نخست تا سوم ایستادند و یزدان ثنایی نیا از ایران به مقام پنجم رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم زائوربک سیداکوف (روسیه)، حامد رشیدی (ایران)، بایبولسون کورمانبکوف (قزاقستان) و جوشن عظیم اف (آذربایجان) رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم ختیک تسابولوف (روسیه)، بهمن تیموری (ایران)، گلیمجان یوزربایف (قزاقستان) و زلیمخان خادجیف (روسیه) مقام های برتر را کسب کردند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ماگومد رمضان اف (روسیه)، کانان علی اف (آذربایجان)، استفان ریچموث (سوئیس) و نوردولت کوتوبایف (قزاقستان) مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند و علیرضا کریمی از ایران عنوان هفتمی را به خود اختصاص داد.

 

در وزن ۹۲ کیلوگرم یوری بلونوفسکی (روسیه)، آدلیت داولومبایف (قزاقستان)، گابور هاتوس (مجارستان) و ایوان یانکوفسکی (بلاروس) و ارشک محبی (ایران) در رده های اول تا پنجم ایستادند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ولادیسلاو بایتسایف (روسیه)، امیر محمدی (ایران)، دزیانیس خرامتانکوف (بلاروس) و رومان باکایروف (آذربایجان) مقام های اول تا سوم را گرفتند.
در وزن ۱۲۵ کلیوگرم یداله محبی از (ایران) مدال طلا گرفت و نورجان عمربیکوف (قزاقستان)، راجا الکراد (سوریه) و الان خوگایف (روسیه) در رده های بعدی ایستادند.

در رده بندی تیمی بعد از روسیه و ایران، قزاقستان با ۱۱۷، جمهوری آذربایجان با ۱۰۹ و مغولستان با ۸۸ امتیاز در جایگاه سوم تا پنجم قرار گرفتند.

 

درخشش کشتی گیران کرمانشاهی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی