رفتن به بالا
  • جمعه - 17 فروردین 1397 - 19:37
  • کد خبر : ۲۷۹۲
  • چاپ خبر : ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی از مسابقات کاپ آسیا کنار رفت
پس از شکست در دو دیدار اول؛

ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی از مسابقات کاپ آسیا کنار رفت

  دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه با اشاره به حضور ندا شهسواری در مسابقات کاپ آسیا، گفت: این بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی با قبول شکست برابر رقبا از مسابقات کنار رفت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ بهرام کنجوری دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه اظهار داشت مسابقات کاپ آسیا از صبح امروز (۱۷ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه با اشاره به حضور ندا شهسواری در مسابقات کاپ آسیا، گفت: این بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی با قبول شکست برابر رقبا از مسابقات کنار رفت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ بهرام کنجوری دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه اظهار داشت مسابقات کاپ آسیا از صبح امروز (۱۷ فروردین) با حضور ۳۲ ورزشکار خانم و آقا به میزبانی یوکوهاما ژاپن آغاز شد.

وی ادامه داد: در بخش بانوان، شهسواری به عنوان تنها نماینده پینگ پنگ ایران در گروه چهارم با ورزشکارانی از هند و ویتنام همگروه و مقابل هر دوی آن ها تن به شکست داد.

کنجوری خاطرنشان کرد: این بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی در دیدار اول خود چهار بر یک نتیجه را به ورزشکار هندی واگذار کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه تصریح کرد: شهسواری در دومین مسابقه نیز ۳ بر ۲ مغلوب ورزشکار ویتنامی شد تا از راه یابی به دور دوم بازماند.

وی یادآور شد: مسابقات کاپ آسیا فردا (شنبه ۱۸ فروردین) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

کنجوری در پایان اظهار کرد: جمیل لطف الله نسب به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان هدایت ورزشکاران ایرانی را در این مسابقات عهده دار است.

ندا شهسواری، نوشاد عالمیان و نیما عالمیان سه نماینده پینگ پنگ ایران در مسابقات کاپ آسیا هستند که ندا شهسواری و نوشاد عالمیان از راه یابی به مرحله بعدی بازماندند اما نیما عالمیان موفق به حضور در جمع ۱۰ ورزشکار برتر این رقابت ها شد و فردا برای کسب مدال تلاش می کند.

 

ندا شهسواری (متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۵ در کرمانشاه) بازیکن تنیس روی میز اهل ایران است. وی متولد شهر کرمانشاه و دانشجوی رشته تربیت بدنی است که از سال ۱۳۸۰ عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران است.

وی با قهرمانی در مسابقات آسیای میانه در ازبکستان، سهمیه بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ را کسب کرد. او با حضورش در المپیک لندن، اولین زن ایرانی است که در رشته تنیس روی میز در المپیک حضور پیدا کرده‌است. اما در این بازی‌ها با شکست در بازی اول برابر حریفی از نیجریه حذف گردید. شهسواری با قهرمانی دوباره در مسابقات آسیای میانه در تاریخ ۲۶ فروردین ۹۵ سهمیه بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ را به دست آورد. در این مسابقات نیز بازی اول خود را به حریفی از بلاروس واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی