رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 آذر 1399 - 16:54
  • کد خبر : ۸۵۳۳
  • چاپ خبر : ایوب رشنوادی : استفاده از منابع آبی پرتعداد ایلام مهمترین برنامه‌ هیات قایقرانی است
زیر سایه ویروس کرونا؛

ایوب رشنوادی : استفاده از منابع آبی پرتعداد ایلام مهمترین برنامه‌ هیات قایقرانی است

ایوب رشنوادی رئیس هیات قایقرانی استان ایلام گفت: در حال حاضر با دو مشکل کرونا و هوای سرد کوهستانی منطقه برای ادامه تمرینات روبه‌رو هستیم.

ایوب رشنوادی رئیس هیات قایقرانی استان ایلام گفت: در حال حاضر با دو مشکل کرونا و هوای سرد کوهستانی منطقه برای ادامه تمرینات روبه‌رو هستیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ایوب رشنوادی رئیس هیات قایقرانی استان ایلام گفت: در حال حاضر با دو مشکل کرونا و هوای سرد کوهستانی منطقه برای ادامه تمرینات روبه‌رو هستیم.

به گزارش یاریزان؛ ایوب رشنوادی رئیس هیات قایقرانی استان ایلام گفت: از پایان سال ۹۸ که ویروس کرونا همه جامعه ایران را درگیر خود کرد، فعالیت‌های هیات قایقرانی استان هم مانند همه رشته‌های دیگر تعطیل شد. اما به دلیل شرایط قرمز کرونا در ایلام و شهرستان‌های اطراف مجوز ادامه تمرینات و فعالیت ورزشکاران هیات حتی در فضای بازهم صادر نشده بود تا آبان ماه که وارد نیمه دوم سال شدیم و هوای سرد و کوهستانی منطقه اجازه فعالیت به ورزشکاران نمی‌دهد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: ما برنامه ریزی خوبی برای تیم کانوپولو برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کرده بودیم که اگه کرونا نبود با ادامه تمرینات و لغو نشدن مسابقات شاهد نتایج خوبی از این تیم می‌بودیم. در حال حاضر با تعطیلی استخرها تیم فعالیت مناسبی ندارد و تجهیزات هم در استخر بنیاد شهید ایلام با آمادن کرونا و تعطیلی استخر بدون استفاده مانده است.

رشنوادی افزود: در آبان‌ماه سال ۹۸ دکتر سهرابیان به ایلام آمد و با رایزنی‌های انجام شده و همکاری مسئولین و مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر علی شاهی موفق به فراهم کردن محلی مناسب برای تمرینات آبهای‌آرام فراهم شد و این موضوع قدمی بسیار بزرگ برای هیات بود. اما با آمدن کرونا و بسته شدن استخر نمی‌شود به ورزشکاران در فضای سرد و کوهستانی آموزش داد.

وی با اشاره به محدود شدن هیات استان در دوران کرونایی گفت: قایقرانی ایلام به دلیل شرایط قرمز کرونایی و هوای سرد منطقه نتوانست برنامه‌ریزی‌های انجام شده را به خوبی اجرا کند، اما در حال حاضر به دنبال آماده سازی شرایط هستیم تا اگر تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ کرونا باشد بتوانیم به خوبی و با رعایت همه پروتکل‌ها برنامه ریزی‌های هیات را اجرا کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیات قایقرانی استان ایلام گفت: استعدادیابی از واجبات ورزش قهرمانی و قهرمان پروری است. هدف و رسالت هیات نیز آموزش و پرورش ورزشکاران نخبه است تا در سال‌های آینده همچنان ورزشکاران پرافتخار کشورمان پرچم میهن عزیزمان را به اهتزار درآورند. اما در این شرایط نتوانستیم استعدادیابی انجام دهیم تا افراد نخبه استان را جمع آوری کنیم، اما اگر در این بخش هم محدود نمی‌شدیم در بخش آموزش به دلیل تعطیلی تمرینات و استخر در بخش آموزش فعالیت‌ها به خوبی پیش نمی رفت.

رشنوادی در پایان گفت: زیرساخت های هیات استان به ویژه در بخش تجهیزات نیازمند ارتقاء است تا بتواند هیات‌های شهرستان را نیز تامین کند. در حال حاضر از دوازده شهرستان استان، هشت شهرستان با منابع آبی مناسب اعلام آمادگی برای آغاز فعالیت کرده‌اند. به امیدخدا بتوانیم تجهیزات این شهرستان ها را نیز تامین کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی