رفتن به بالا
  • شنبه - 23 فروردین 1399 - 12:54
  • کد خبر : ۶۵۵۷
  • چاپ خبر : ایمان سلیمی : تصمیم‌گیری در مود آینده لیگ برتر خیلی پیچیده است

ایمان سلیمی : تصمیم‌گیری در مود آینده لیگ برتر خیلی پیچیده است

ایمان سلیمی مدافع کرمانشاهی تیم فوتبال تراکتور تبریز تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت نوزدهمین دوره لیگ برتر را پیچیده توصیف کرد.

  ایمان سلیمی مدافع کرمانشاهی تیم فوتبال تراکتور تبریز تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت نوزدهمین دوره لیگ برتر را پیچیده توصیف کرد. به گزارش یاریزان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ایمان سلیمی در ارتباط با تعطیلی موقت مسابقات لیگ برتر گفت: این وضعیت در اکثر کشورها وجود دارد و فقط باید دعا کنیم که این بیماری […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ایمان سلیمی مدافع کرمانشاهی تیم فوتبال تراکتور تبریز تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت نوزدهمین دوره لیگ برتر را پیچیده توصیف کرد.

به گزارش یاریزان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ایمان سلیمی در ارتباط با تعطیلی موقت مسابقات لیگ برتر گفت: این وضعیت در اکثر کشورها وجود دارد و فقط باید دعا کنیم که این بیماری هر چه زودتر از بین برود. در حال حاضر کاری از دست ما ساخته نیست، جز اینکه از خودمان و خانواده‌های‌مان مراقبت کنیم. متأسفانه این بیماری شرایط کسب و کار را هم سخت کرده است، خصوصاً آنهایی که قشر ضعیف جامعه هستند. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا از بین برود.

 

------------------------------------

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید تصمیم به تعطیلی قطعی مسابقات بگیرند؟»، خاطر نشان کرد: من در جایگاهی نیستم که در این خصوص نظر بدهم و مسئولان تجربه بیشتری دارند و می‌دانند چه تصمیمی بگیرند. من معتقدم آینکه آینده لیگ برتر چه خواهد شد، اصلاً مهم نیست. مهم این است که از شرایط فعلی خارج شویم. فوتبال در برابر جان انسان‌ها هیچ ارزشی ندارد.

سلیمی درباره اینکه آیا در صورت تعطیلی لیگ برتر، باید قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص شوند، خاطرنشان کرد: تا حالا فوتبال ما و کشورهای دیگر با چنین وضعیتی مواجه نشده بود و در این مورد نمی‌توانم یک جواب قطعی و روشن بدهم. تعطیلی مسابقات لیگ برتر و اینکه چه تصمیماتی گرفته شود یک تصمیم چالش‌برانگیز است و طبیعتاً هر تیمی هم دوست دارد شرایط طوری باشد که از آن سود ببرد. در مجموع باید بگویم که از بین رفتن این بیماری خیلی مهمتر از این است که بخواهیم در مورد این مسائل صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: دلم برای فوتبال، برای خوشحالی‌های بعد از برد و ناراحتی‌های بعد از باخت تنگ شده است. بازی برابر هواداران تراکتور بسیار لذت‌بخش است. امیدوارم دوباره همه چیز به حالت طبیعی برگردد و در ورزشگاه یادگار امام و مقابل هواداران تراکتور به میدان برویم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی