رفتن به بالا
  • شنبه - 9 بهمن 1395 - 01:40
  • کد خبر : ۲۰۵۶
  • چاپ خبر : ایستک کردستان از پرواز اصفهان جا ماند و میلیمتری باخت

ایستک کردستان از پرواز اصفهان جا ماند و میلیمتری باخت

  در پایان چهار دیدار درگروه شمال لیگ دسته اول بسکتبال ایران، ایستک کردستان از پرواز اصفهان شکست خورد و در جایگاه چهارم باقی ماند. به گزارش یاریزان؛ دیدار دو تیم بسکتبال ایستک کردستان و پرواز اصفهان از هفته سوم دور برگشت سری مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور، روز جمعه هشتم بهمن ماه در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان چهار دیدار درگروه شمال لیگ دسته اول بسکتبال ایران، ایستک کردستان از پرواز اصفهان شکست خورد و در جایگاه چهارم باقی ماند.

به گزارش یاریزان؛ دیدار دو تیم بسکتبال ایستک کردستان و پرواز اصفهان از هفته سوم دور برگشت سری مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور، روز جمعه هشتم بهمن ماه در سالن ملت اصفهان و به میزبانی تیم پرواز اصفهان برگزار شد. این تیم توانست در یک بازی نزدیک با نتیجه ۶۰ بر ۵۸ مهمان خود تیم ایستک کردستان را شکست دهد.

 

------------------------------------

در دیگر نتایج بدست آمده در بازیهای این گروه، تیم های مهرام تهران، هیئت بسکتبال خراسان رضوی و قطران کاوه گرگان نیز توانستند حریفان خود را از پیش رو بردارند.

در پایان این دیدارها و در جدول رده بندی این گروه، تیم مهرام تهران با ۱۹ امتیاز در رده ی اول قرار دارد و تیم ایستک کردستان نیز با ۱۵ امتیاز و با توجه به برد در بازی رودر رو با تیم قطران کاوه گرگان در رده ی چهارم رده بندی این گروه ایستاده است.

تیم ایستک کردستان در هفته چهارم دور برگشت این دسته از رقابت ها، روز پانزدهم بهمن ماه در مجموعه ورزشی آزادی  سنندج میزبان تیم هیئت بسکتبال خراسان رضوی خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

خبرنگار : زانیارصوفی امینی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی