رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 آذر 1395 - 12:26
  • کد خبر : ۱۸۵۲
  • چاپ خبر : اولین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان کشور به میزبانی مریوان برگزار می‌شود

اولین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان کشور به میزبانی مریوان برگزار می‌شود

  اولین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ کشور با حضور مربی مهابادی، دو قایقران کردستانی بهمراه یک قایقران از استان آذربایجان غربی در دریاچه زریبار مریوان برگزار خواهد شد. به گزارش یاریزان؛ تیم ملی روئینگ مردان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز  یکم دی ماه در آغاز اولین مرحله اردوی تدارکاتی خود را به آب می‌زنند.  […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ کشور با حضور مربی مهابادی، دو قایقران کردستانی بهمراه یک قایقران از استان آذربایجان غربی در دریاچه زریبار مریوان برگزار خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی روئینگ مردان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز  یکم دی ماه در آغاز اولین مرحله اردوی تدارکاتی خود را به آب می‌زنند.

 

------------------------------------

اولین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان کشور با حضور ۹ قایقران تا روز ۱۷ دی ماه در دریاچه زریوار برگزار می‌شود.

کژوان سلیمی و شیرزاد قادری از کردستان، رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، محمدحسین حقی، خشایار عباس آبادی و امیر آقازاده از تهران، بهمن نصیری از زنجان، امیرحسین محمودپور از گیلان و محمد حمزه نتاج از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

کژوان سلیمی و شیرزاد قادری دو قایقران مریوانی در آبان امسال به رقابت‌های روئینگ جوانان آسیا در کشور تایلند اعزام شدند که کژوان سلیمی توانست نشان نقره بخش چهار نفره را از آن خود کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سهیل فضل وزیری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان به عنوان سرپرست، قاسم بختیاریان مدیر اجرائی، طاهر کبوتری مربی مهابادی و اتابک پیشیار به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی