رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 اسفند 1398 - 15:46
  • کد خبر : ۶۳۷۵
  • چاپ خبر : انتصاب سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی به سبک وزارت ورزش

انتصاب سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی به سبک وزارت ورزش

مهدی مبینی با حکم وزیر بعنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی انتصاب گردید تا وزات ورزش و جوانان با مبنا قرار دادن قانون و آیین‌نامه‌ها، انتخابات فدراسیون دوومیدانی را مجددا برگزار کند.

مهدی مبینی با حکم وزیر بعنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی انتصاب گردید تا وزات ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون دوومیدانی را مجددا برگزار کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهدی مبینی با حکم وزیر بعنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی انتصاب گردید تا وزات ورزش و جوانان با مبنا قرار دادن قانون و آیین‌نامه‌ها، انتخابات فدراسیون دوومیدانی را مجددا برگزار کند.

به گزارش یاریزان؛ بدنبال تجدید انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی از سوی وزارت ورزش و جوانان، امروز مهدی مبینی با حکم مسعود سلطانی‌فر به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

 

------------------------------------

انتخابات فدراسیوندو و میدانی ۱۹ اسفندماه برگزار و افشین داوری به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد اما با اعتراض مجید کیهانی رییس سابق این فدراسیون به برخی مسائل پیش آمده، انتخابات مذکور از سوی وزارت ورزش و جوانان باطل شد.

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ظهر دیروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از ابطال انتخابات فدراسیون دوومیدانی و انتصاب یک سرپرست جدید برای این فدراسیون خبر داد. چند ساعت پس از این صحبت‌ها، مهدی مبینی یکی از کارکنان حوزه معاونت قهرمانی با حکم مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش به‌عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد تا امور این رشته تا برگزاری مجدد انتخابات را برعهده بگیرد.

نکته جالب توجه حکم دیگری است که دیروز باز هم برای مبینی صادر شد. وی توسط علی‌نژاد به‌عنوان بازرس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب و معرفی شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در مورد اتفاقات رخ داده در مجمع انتخاباتی و انصاب سرپرست جدید نیز ابهامات زیادی وجود دارد و قطعا پاسخ به سوالات و شبهات موجود باعث شفافیت برای اهالی ورزش و به ویژه خانواده دوومیدانی می‌شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی