رفتن به بالا
  • شنبه - 8 اردیبهشت 1397 - 07:50
  • کد خبر : ۲۸۹۰
  • چاپ خبر : الناز باجلانی وزنه بردار کامیارانی بر سکوی پنجم آسیا ایستاد
برای اولین بار در ورزش بانوان؛

الناز باجلانی وزنه بردار کامیارانی بر سکوی پنجم آسیا ایستاد

  الناز باجلانی وزنه بردار کامیارانی و خوش آتیه دسته ۶۳ کیلوگرم کامیارانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۸ آسیا در جایگاه پنجم آسیا ایستاد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۸ آسیا در بخش دختران عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه پیگبری شد. تیم ملی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

الناز باجلانی وزنه بردار کامیارانی و خوش آتیه دسته ۶۳ کیلوگرم کامیارانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۸ آسیا در جایگاه پنجم آسیا ایستاد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۸ آسیا در بخش دختران عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه پیگبری شد.

تیم ملی ایران با چهار وزنه بردار در این رقابت ها شرکت کرد و الناز باجلانی وزنه بردار کامیارانی دسته ۶۳ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان در رقابت های قهرمانی رده های سنی پایه آسیا با ۸ وزنه بردار دیگر در گروه A به رقابت پرداخت.
الناز باجلانی وزنه بردار کامیارانی و ملی پوش خوش آتیه کردستانی در نخستین حضور ایران در این رقابت ها با اعلام کادر فنی فدراسیون توانست عملکرد خوبی بر جای بگذارد.
ورزشکار کامیارانی در این مسابقات با ثبت وزنه ۶۷ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۷۶ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۱۴۳ کیلوگرم به عنوان پنجمی آسیا در رده سنی نوجوانان دست یافت.
بر اساس این گزارش، “فیض الله ئف” از ازبکستان در حرکت یکضرب ۹۵ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۱۲۲ کیلوگرم و مجموع ۲۱۷ کیلوگرم به سه مدال طلا در این دسته دست یافت.
گفتنی است، تیم ملی دختران ایران پس از ۷۰ سال در این رقابت ها حضور یافت و رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر و دختر قاره آسیا، تا ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر اورگنج ازبکستان برگزار ادامه خواهد داشت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی