رفتن به بالا
  • جمعه - 23 اسفند 1398 - 17:06
  • کد خبر : ۶۲۷۲
  • چاپ خبر : بخت های اصلی رسیدن به المپیک در گزارش فدراسیون جهانی کارته

بخت های اصلی رسیدن به المپیک در گزارش فدراسیون جهانی کارته

ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی کاراته ۴ نفر برتر هر وزن که بخت بیشتری برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارند را معرفی کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون جهانی کارته ۴ نفر برتر هر وزن که بخت بیشتری برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارند را معرفی کرد.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی کارته در گزارش جدیدی که منتشر کرده به ۴ نفر برتر هر وزن که بخت بیشتری برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارند اشاره نموده است.

 

------------------------------------

بر اساس این گزارش در کاتای مردان، دامین کوئینترو از اسپانیا و ریو کایونا از ژاپن اول و دوم هستند و علی صوفو اوغلو از ترکیه ، آنتونیو دیاز از ونزوئلا و ماتیا بوساتو از ایتالیا مدعیان دیگر این بخش هستند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، دارخان اسدیلوف از قزاقستان، استیون داکوستا از فرانسه، آنجلو کریسچنزو از ایتالیا و وینسوس فیگوئرا از برزیل ۴ نفر برتر این وزن هستند. تلاش برای بلیط های المپیک در این گروه تا پایان هیجان انگیز است.

وزن ۷۵- کیلوگرم یکی از مقتدرترین وزن هاست امتیازات به قدری نزدیک است که تا زمان بسته شدن دوره مقدماتی تغییرات زیادی می تواند رخ دهد. بهمن عسگری از ایران با برتری نسبت به لوئیجی بوسای ایتالیایی اول است. رافائل آقاایف و استانیسلاو هورونا در رده های بعدی هستند و کن نیشیمورای ژاپنی نیز حضور دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سه رقیب امیدوارند که بتوانند اختلاف امتیازی را با نفرات بعدی کسب کنند. توماس اسکات از آمریکا در مکان ششم قرار دارد و ارمان التیمور التمور از ترکیه و یرمک آینازاروف از قزاقستان نیز در تلاش برای رسیدن به رتبه های بالا هستند.

در وزن ۷۵+ کیلوگرم، اوگور آکتاش ترکیه ای صدرنشین است سجاد گنج زاده در رتبه سوم جای دارد. ذبیح الله پورشیب دیگر هم تیمی گنج زاده است که در مکان دوم قرار دارد و یک دوئل دوستانه دلچسب برای راهیابی به المپیک خواهند داشت.

جاناتان هورنه از آلمان و ایوان وسیچ از کرواسی و ریاتارو آراگا ژاپنی، گوگیتا آرکانیا از گرجستان، همچنین ، دانیار یولداشف از قزاقستان دیگر نفرات حاضر در این وزن هستند.

در کاتای بانوان، ساندرا سانچز از اسپانیا، کیو شیمزو از ژاپن، ویوینانا بوتارو از ایتالیا ، مو شونگ گریس لاو از هنگ کنگ و ساکورا کوکومای از آمریکا در مکان های خوبی قرار دارند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم،سراپ اوزچلیک ترکیه ای اول اسا آنجلیکا ترولوگا، تسو یون یون از چین تایپه و سارا بهمنیار از ایران مدعی امتیازات باقی مانده هستند. میهو میهارا نیز کاراته کا ژاپنی حاضر در این وزن است.

جانا مسرشتمیت از آلمان، بتینا پلانک از اتریش و رانران لی چین آرزو دارند که بتوانند صعود کنند.
در این وزن توبا یاکان از ترکیه، طراوت خاکسار از ایران و سارا هوبریش از آلمان نیز در محدوده ۱۰۰۰ امتیاز قرار دارند اما یک رقیب با همان ملیت دارند که در رده بندی این وزن در رتبه بندی بهتری قرار گرفته است.

در لیست کاراته های وزن ۶۱- کیلوگرم که امیدوار به کسب بلیط المپیک هستند نام های بزرگی دیده می شود. یین ژیااویان از چین، جیانا لطفی از مصر، مروه کوبان از ترکیه و جووانا پرکوویچ از صربستان مدعی هستند. مایومی سامیه کاراته کا ژاپنی این وزن است.
هایا جمعه از کانادا، رزیتا علیپور از ایران، گوندولین فیلیپ و لیلا هورتالت از فرانسه دیگر نفراتی هستند که بدنبال کسب امتیاز و رسیدن به رتبه بالا و صعود به المپیک هستند.

در وزن ۶۱+ کیلوگرم، ایرنا زارتسکا از آذربایجان اول است، در حالی که حمیده عباسعلی از ایران با ۲۲۵۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. النا کویریسی از سوئیس ، ملتم هوکااوغلو از ترکیه رقیبان بعدی دور مقدماتی هستند. آئومی یوکوسا از ژاپن نیز نفر برتر ژاپنی ها در این وزن است.

لازم به ذکر است، حمیده عباسعلی و بهمن عسگری ۲ نماینده شایسته کشورمان هستند که تاکنون صعود خود را به المپیک مسجل کرده اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی