رفتن به بالا
  • شنبه - 30 شهریور 1398 - 23:23
  • کد خبر : ۵۴۸۸
  • چاپ خبر : اعلام بیانیه باشگاه کیله‌شین‌ اشنویه درخصوص اتفاقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی

اعلام بیانیه باشگاه کیله‌شین‌ اشنویه درخصوص اتفاقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی

به گزارش یاریزان؛ بیانیه باشگاه فرهنگی و ورزشی کیله‌شین‌ اشنویه در خصوص بازیکن غیر قانونی تیم نوشان فرهنگسرای ارومیه منتشر شد.

بیانیه باشگاه فرهنگی و ورزشی کیله‌شین‌ اشنویه در خصوص بازیکن غیر قانونی تیم نوشان فرهنگسرای ارومیه منتشر شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بیانیه باشگاه فرهنگی و ورزشی کیله‌شین‌ اشنویه در خصوص بازیکن غیر قانونی تیم نوشان فرهنگسرای ارومیه منتشر شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ باشگاه فرهنگی و ورزشی کیله شین اشنویه در پایان هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر استان آذربایجان غربی با انتشار بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به اتفاقات دیدار مقابل تیم فرهنگسرای نوشان ارومیه، اعلام کرد. در متن این بیانیه آمده است:

عرۻ سلام و خسته‌ نباشید خدمت تمام خادمان و دلسوزان واقعی ورزش محبوب و جذاب فوتبال
ورزش فوتبال در تمام دنیا برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت تماشاگران و علاقه مندان به این رشته است. اما در فوتبال ایران و علی الخصوص استان آذربایجان غربی ورزش فوتبال به یک پدیده سرگرم کننده تبدیل شده است تا هواداران متعصب و وفادار تیم ها با اعصابشان بازی شود و با روان پریشان راهی خانه هایشان شود. اگر بگوییم در فوتبال جهان و علی الخصوص ایران فساد سیستماتیک وجود دارد تکرار مکررات است؛ اما باشگاه فرهنگی ورزشی کیله شین اشنویه تصمیم دارد جزء معدود باشگاههایی در ایران باشد که به صورت مصداقی برای هواداران مدرک ارایه دهد. قبول داریم اشتباهات سهوی داوری برای ورزش فوتبال انکار نشدنیست اما حداقل برای این تیم مردمی و مظلوم و بی پناه ایران هیچ سنخیتی با مثال های روز دنیا و ایران ندارد. عوامل تیم و هواداران به عینه و کاملا ملموس در بازی روز پنج شنبه بین تیم های کیله شین و نوشان ارومیه اتفاقات پشت پرده فوتبال را با پوست و گوشت و استخوان درک کرده و دیدند. چقدر باید داوران با کینه ی شتری برای این تیم سوت بزنند و بازیکنان و هواداران تیم را تا سرحد مرگ برنجانند تا به اهدافشان برسند. باشگاه محبوب و مردمی کیله شین تصمیم گرفته است مراتب اعتراۻ خود را مستند برای هیئت فوتبال استان ارایه دهد و امیدوار است بدون هیچ گونه سفارش و دخالت جانبی افراد یک بار برای همیشه قانون را بدون هیچ کم وکاستی عادلانه و در چهارچوب قوانین فیفا و آیین نامه داخلی اجرا‌ کرده و حق را به حق دار برساند چون بر عکس تمثیل همیشگی بعۻی اوقات حق گرفتنی نیست بلکه دادنیست و انتظار می رود مسئولان واقعا در چهارچوب اخلاق و قانون حکم انضباطی را اجرا و رسانه ای کند تا هیچ فرد و باشگاهی به خود حق بی قانونی ندهد ودر غیر این صورت این باشگاه مستندات خود را به مراتب بالاتر ارایه خواهد داد و اگر باز هم پاسخگو نباشند علی الرغم میل باطنی عوامل تیم و هواداران از مسابقات کنار خواهد کشید تا مسئولان با اتفاقات پشت پرده نتایج را رقم زده و به اهداف واقعا دور از انصاف خود برسند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی