رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 شهریور 1399 - 12:44
  • کد خبر : ۷۴۵۷
  • چاپ خبر : اطلاعیه وزارت ورزش به دنبال انتشار مطالب کذب و خلاف واقع

اطلاعیه وزارت ورزش به دنبال انتشار مطالب کذب و خلاف واقع

با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تبعیت از دستورات وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی دستوالعملی از سوی وزارت ورزش و جوانان کشور ابلاغ شد.

معاونت حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش در خصوص انتشار برخی مطالب در رسانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاونت حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش در خصوص انتشار برخی مطالب در رسانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان در پی انتشار برخی مطالب کذب و خلاف واقع در برخی از رسانه های بی نام و نشان و کانال های فضای مجازی اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

------------------------------------

همانطور که مستحضرید از مهمترین اهداف و رسالتهای ارباب جراید، مطبوعات و وسایل ارتباط جمعی تبیین شفاف و روشن مسائل اجتماعی و بیان انتقادات، نقطه نظرات و دیدگاههای حرفه ای با پرهیز از هرگونه تخریب، توهین، تهدید، تحقیر و اجتناب از افتراء متکی بر منطق و استدلال صحیح و سازنده است.

رسانه های گروهی و جمعی و سایر جراید نقش و تاثیر بسزایی در شفاف سازی موضوعات دارند. با وجود این رسالت متاسفانه در چند روز گذشته برخی مطالب و شایعات کذب و خلاف واقع در تعدادی از رسانه های بی هویت، کانال ها و صفحات فضای مجازی علیه عملکرد وزارت ورزش و جوانان و مسئولان این وزارت خانه منتشر شده که موجبات تشویش اذهان عمومی را به دنبال داشته است.

معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن احترام به رسانه های رسمی کشور و سایر جراید منتشره و با استقبال از نقدهای سازنده، در راستای انجام وظایف و ماموریت های محوله و به منظور جلوگیری از تخریب ها، تهمت ها و اظهارات خلاف واقع، بر خود ضرورت می داند اقدامات قانونی لازم با طرح شکوائیه های متقن را از طریق مراجع ذی صلاح از جمله دادسرای فرهنگ و رسانه و پلیس فتا، پیگیری حقوقی کند تا بدینوسیله ضمن حراست از فضای فرهنگی کشور، ریشه این بی اخلاقی ها که از مفسدان ورزشی منشاء می گیرد را بخشکاند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بدیهی است این معاونت در نظر دارد تا آخرین مراحل قانونی اعم از تعقیب، شناسایی و مجازات متخلفان، هتاکان و تخریبگران، موضوع را در مراجع قضایی صالح پیگیری حقوقی و قضایی کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی