رفتن به بالا
  • سه شنبه - 18 اردیبهشت 1397 - 13:49
  • کد خبر : ۲۹۴۱
  • چاپ خبر : کرمانشاه آماده میزبانی دیدار سوپرجام بین دو تیم استقلال و پرسپولیس است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

کرمانشاه آماده میزبانی دیدار سوپرجام بین دو تیم استقلال و پرسپولیس است

  مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس طبق اعلام مسئول کمیته مسابقات سوپر جام باشگاه‌های ایران قرار است ۲۹ تیر برگزار شود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ استان کرمانشاه برای میزبانی دیدار سوپرجام فوتبال کشور که قرار است بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شود، از آمادگی برخوردار است. ارسلان حسینی، مدیرکل ورزش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس طبق اعلام مسئول کمیته مسابقات سوپر جام باشگاه‌های ایران قرار است ۲۹ تیر برگزار شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ استان کرمانشاه برای میزبانی دیدار سوپرجام فوتبال کشور که قرار است بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شود، از آمادگی برخوردار است.

ارسلان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، با اعلام این خبر، افزود: مذاکراتی با فدراسیون و نهادهای مربوطه برای برگزاری دیدار سوپر جام فوتبال ایران که بین قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار می‌شود، داشته‌ایم.

وی ادامه داد: دیدار سوپرجام بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس که به ترتیب قهرمان لیگ و جام حذفی شده‌اند، برگزار خواهد شد و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا موافقت نهادهای ذی‌ربط را برای برگزاری این مسابقه در کرمانشاه جلب کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امیدوارم فدراسیون با این درخواست موافقت کند تا روحیه از دست رفته مردم کرمانشاه پس از حادثه تلخ زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری پارسال، باز گردد.

حسینی ادامه داد: مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس طبق اعلام مسئول کمیته مسابقات سوپر جام باشگاه‌های ایران قرار است ۲۹ تیر برگزار شود.

وی به وضعیت ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه اشاره و با تاکید بر اینکه این پروژه ورزشی از نیازهای ضروری این دیار به شمار می‌رود، افزود: ورزشگاه ۱۵ خرداد سال ۸۶ کلنگ‌زنی و در سال ۹۳ مورد افتتاح قرار گرفت و تاکنون نیز برای آن ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: رفع نواقص این پروژه حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در این راستا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای این کار اختصاص داده است.

حسینی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده مابقی اعتبار مورد نیاز این طرح با مشارکت استانداری تامین خواهد شد.

وی افزود: ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه در بهمن ۹۳ با دیدار تیم‌های منتخب فوتبال ایران و استان کرمانشاه افتتاح شد اما به دلیل وجود مشکلات متعدد از جمله کیفیت نامطلوب چمن و سایر مشکلات زیرساختی، چندان مورد استفاده قرار نگرفته است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی