رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 اردیبهشت 1399 - 19:20
  • کد خبر : ۶۹۲۷
  • چاپ خبر : استادیوم آزادی مهاباد پس از بیانیه امروز فدراسیون فوتبال بازگشایی خواهد شد؟

استادیوم آزادی مهاباد پس از بیانیه امروز فدراسیون فوتبال بازگشایی خواهد شد؟

به گزارش یاریزان؛ از طرف هیات فوتبال استان آذربایجان غربی، میزبانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی در جنوب این استان به دو شهرستان پیرانشهر و میاندوآب واگذار گردیده بود که امروز جمعه 22 آذرماه پرونده این رقابت ها در جنوب استان آذربایجان غربی بسته شد.

پس از شیوع ویروس کرونا استفاده از استادیوم آزادی مهاباد که در کنار بیمارستان مخصوص این بیماری قرار دارد در آینده نزدیک قابل پیش بینی نیست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از شیوع ویروس کرونا استفاده از استادیوم آزادی مهاباد که در کنار بیمارستان مخصوص این بیماری قرار دارد در آینده نزدیک قابل پیش بینی نیست.

به گزارش یاریزان؛ سیاوش شیخ آقایی رئیس هیات فوتبال شهرستان مهاباد در خصوص برگزاری مسابقات و استفاده از زمین چمن استادیوم آزادی بیان داشت؛ تاکنون تابع دستورات ستاده مقابله با ویروس کرونا بوده ایم و هنوز در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی بصورت رسمی نامه ای به هیات فوتبال ابلاغ نشده است. از طرفی سالن ۲۰۰۰ نفری بعنوان بیمارستان موقت شهرستان در نظر گرفته شده و بیماران کرونایی در آن حضور دارند و در مجاورت زمین چمن آزادی قرار دارد. مجموعه هیات فوتبال بدنبال بازگشایی استادیوم است تا شرایط برای آماده سازی نمایندگان فوتبال شهرستان در لیگ های کشوری و استانی مهیا شود اما صیانت از سلامت ورزشکاران این رشته و دستورات ستاد مبارزه با کرونا در این امر، تعیین کننده خواهد بود.

 

------------------------------------

وی افزود؛ در مورد نقل مکان هیات فوتبال به ساختمان جدید و تحویل استادیوم جدید باید گفت که این مجموعه توسط وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح گردیده اما پیمانکار مربوطه باید آن را به اداره ورزش و جوانان شهرستان انتقال دهد و سپس اداره مذکور آن را در اختیار هیات فوتبال شهرستان بگذارد.

شیخ آقایی گفت: در نهایت با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از سوی مسئولین کشوری ممکن است مسابقات فوتبال در سراسر کشور بزودی آغاز شود و ما هم از این قاعده مستثنی نخواهیم بود لذا تلاش خواهیم کرد که به بهترین نحو ممکن از تیم های شهرستان حاضر در مسابقات استانی و کشوری حمایت کنیم.

رئیس هیات فوتبال مهاباد در خصوص وضعیت شرکت کنندگان کلاس های مربیگری و داوری که پیش از شیوع ویروس کرونا اقدام به ثبت نام کرده بودند خاطرنشان کرد؛ پس از عید سعید فطر در خصوص نحوه و تاریخ برگزاری آن و با رعایت پروتکل های بهداشتی تصمیم گیری خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در پایان از خانواده بزرگ فوتبال مهاباد با توجه به همکاری های مستمر در دوران شیوع ویروس کرونا با هیات فوتبال مهاباد در جهت ایجاد نظم بوجود آمده، نهایت سپاس و تشکر خود را اعلام می دارم.

آذربایجان غربی | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی