رفتن به بالا
  • شنبه - 27 مهر 1398 - 21:08
  • کد خبر : ۵۵۸۶
  • چاپ خبر : ارومیه میزبانی شایسته برای مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا خواهد بود

ارومیه میزبانی شایسته برای مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا خواهد بود

به گزارش یاریزان؛ حسین نیرویار دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تماشای مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا به میزبانی شهر ارومیه رایگان است و بلیط فروشی ندارد.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تماشای مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا به میزبانی شهر ارومیه رایگان است و بلیط فروشی ندارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تماشای مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا به میزبانی شهر ارومیه رایگان است و بلیط فروشی ندارد.

به گزارش یاریزان؛ حسین نیرویار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم در راستای ارج نهادن به هواداران و علاقه‌مندان این رشته ورزشی از سوی مسوولان فدراسیون و استان گرفته شد و بدون شک رضایت‌ عموم مردم و هواداران را جلب می‌کند.

 

------------------------------------

وی بیان کرد: تماشاگران پرشور و شعور استان و شهر ارومیه همواره در تمامی مسابقات بین‌المللی، جهانی و آسیایی به میزبانی این شهر، با حضور گرم و صمیمی خود در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه هیجانی خاصی به فضای سالن بخشیده‌اند و این بار نیز مسوولان را در میزبانی هر چه شایسته‌تر این رویداد مهم آسیایی یاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از یکم تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود ولی تیم‌ها روز دوشنبه ۲۹ مهرماه وارد شهر ارومیه می‌شوند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: سالن استاندارد ۶ هزار نفری غدیر ارومیه از هر لحاظ برای میزبانی این رویداد مهم آسیایی تجهیز و مهیاست و با تمام توان آماده میزبانی هرچه شایسته مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا هستیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نیرویار افزود: «شیخ طلال فهد الصباح» رییس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا و رییس کمیته فوتسال فدراسیون ایران به عنوان میهمانان ویژه در جریان برگزاری این مسابقات به شهر ارومیه سفر می‌کنند.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات و در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/یکم آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان ساعت ۱۵:۳۰ و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر جواز حضور این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی