رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 دی 1397 - 18:49
  • کد خبر : ۳۵۸۲
  • چاپ خبر : ارومیه بعنوان میزبان لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال انتخاب شد

ارومیه بعنوان میزبان لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال انتخاب شد

تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه در مسابقات لیگ ملت‌های 2019 والیبال مردان دنیا بین سرپرست فدراسیون والیبال و استاندار آذربایجان‌غربی امضا شد.

  تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال مردان دنیا بین سرپرست فدراسیون والیبال و استاندار آذربایجان‌غربی امضا شد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال به همراه سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون و هیات همراه با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی دیدار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال مردان دنیا بین سرپرست فدراسیون والیبال و استاندار آذربایجان‌غربی امضا شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال به همراه سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون و هیات همراه با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی دیدار و گفت‌وگو کرده و تفاهم نامه برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال مردان دنیا بین دو طرف منعقد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این دیدار با بیان اینکه ارومیه به عنوان پایتخت والیبال ایران به شمار می‌رود، اظهار کرد: برگزاری چنین مسابقاتی که با حضور ۳ تیم بزرگ دنیا و تیم ملی کشورمان به میزبانی استان برگزار می‌شود، رویداد ورزشی بزرگی برای استان به شمار می‌رود.

شهریاری افزود: علاقه‌مندان زیادی برای این ورزش در استان وجود دارد و امیدواریم میزبانی از این مسابقات باعث پیشرفت‌های ورزشی به خصوص والیبال شود .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی بتوان مسابقات خوب و به یادماندنی در تاریخ والیبال، ارومیه و مردم ورزش دوست ثبت کرد.

سرپرست فدراسیون والیبال نیز در این دیدار گفت: ارومیه به عنوان یکی از شهرهای پرظرفیت در رشته‌های مختلف ورزشی بخصوص والیبال به شمار می‌رود که به عنوان میزبان این مسابقات مهم جهانی انتخاب شده است.

افشین داوری با بیان اینکه این مسابقات ۲۴ تا ۲۶ خرداد سال آینده برگزار می شود، افزود: هفته سوم این مسابقات در ارومیه و سه دیدار لیگ ملت‌های والیبال با حضور تیم های ملی کانادا، روسیه، لهستان و ایران در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

در ادامه این دیدار تفاهم نامه میزبانی و برگزاری این مسابقات امضا و بر اساس آن محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات، عبداله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به عنوان دبیر ستاد برگزاری مسابقات و محمد حضرت پور به عنوان نایب رئیس فرهنگی و گردشگری ستاد برگزاری مسابقات انتخاب و معرفی شدند.

فدراسیون والیبال برخلاف سال‌های گذشته که همواره تهران میزبان بازی‌های تیم ملی در لیگ جهانی بوده، در سال ۲۰۱۹ سنت شکنی کرده است و امسال در نظر دارد این بازی ها را در شهرستان‌ها برگزار کند.

بر اساس اعلام فدراسیون خرداد سال آینده اردبیل و ارومیه به عنوان دو نامزد اصلی برای میزبانی از ۲ هفته لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال انتخاب شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی