رفتن به بالا
  • دوشنبه - 2 تیر 1399 - 17:52
  • کد خبر : ۷۰۲۳
  • چاپ خبر : اختصاص پنج میلیارد ریال برای تکمیل زمین های ساحلی مجموعه دهکده المپیک کرمانشاه

اختصاص پنج میلیارد ریال برای تکمیل زمین های ساحلی مجموعه دهکده المپیک کرمانشاه

در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال استان کرمانشاه ، فرهمند سال افزون برای چهار سال و با کسب تمامی آرا بعنوان رئیس هیئت والیبال کرمانشاه انتخاب شد.

  رئیس هیات والیبال کرمانشاه از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل ۲ زمین ورزش های ساحلی در دهکده المپیک کرمانشاه خبر داد. به گزارش یاریزان؛ فرهمند سال افزون در خصوص اختصاص اعتبار به دهکده المپیک کرمانشاه گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مبلغ پنج میلیارد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات والیبال کرمانشاه از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل ۲ زمین ورزش های ساحلی در دهکده المپیک کرمانشاه خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ فرهمند سال افزون در خصوص اختصاص اعتبار به دهکده المپیک کرمانشاه گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مبلغ پنج میلیارد ریال جهت تکمیل این ۲ پروژه ورزشی کرمانشاه پیش بینی شده است.

 

------------------------------------

وی افزود: همزمان با تخصیص این اعتبارات عملیات اجرایی تکمیل این زمین ها نیز آغاز خواهد شد.

سال افزون تاکید کرد: ما مشکلات ورزشکاران و علاقه مندان به بازی های ساحلی استان را می دانیم و از آن غافل نیستیم. سال گذشته نیزمبلغ ۳ میلیارد ریال برای تکمیل این زمین ها پیش بینی شده بود که متاسفانه بدلیل تخصیص ۸ درصدی مبلغ فوق عملا تکمیل این پروژه به تعویق افتاد.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه در ادامه خاطر نشان ساخت: تامین ماسه و همچنین هزینه بالای حمل آن عمده ترین مشکل ما برای تکمیل این زمین ها و همچنین مرمت و بهسازی زمین ساحلی مجموعه ورزشی حضرت امام خمینی (ره) می باشد که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبارات این پروژه ها به انجام برسند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سال افزون خاطر نشان کرد: زمین های ساحلی مجموعه دهکده المپیک کرمانشاه کاملا استاندارد و مطابق نظر کارشناسان این رشته ورزشی در استان و فدراسیون احداث شده است و تاکید می کنم، قبل از آغاز عملیات اجرایی آن کارشناسان مربوطه در استان و همچنین نماینده اعزامی فدراسیون از محل مورد نظر بازدید و ان را مورد تایید قرار داده اند.

وی گفت: رختکن ها، سرویس های بهداشتی و سایر ملزومات این مجموعه اماده است و به محض ابلاغ اعتبار جهت تامین ماسه مورد نظر کارشناسان از اصفهان و یا اردکان یزد اقدام خواهد شد.

کرمانشاه | خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی