رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 2 دی 1395 - 14:51
  • کد خبر : ۱۸۸۱
  • چاپ خبر : احمد احمدی قایقران مهابادی در پایان دور هفتم مسابقات بین‌المللی بادبانی اسپانیا

احمد احمدی قایقران مهابادی در پایان دور هفتم مسابقات بین‌المللی بادبانی اسپانیا

  احمد احمدی قایقران مهابادی در پایان دور هفتم در جایگاه بیست‌ و‌ یکم مسابقات بین‌المللی بادبانی در کلاس‌های المپیکی و المپیک جوانان قرار گرفت. به گزارش یاریزان؛ مسابقات بین‌المللی بادبانی در کلاس‌های المپیکی و المپیک جوانان با حضور ۳۰ سیلور از ۱۳ کشور در شهر پالاموس اسپانیا برگزار شد. در کلاس FINN این رقابت‌ها ۳۰ سیلور […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

احمد احمدی قایقران مهابادی در پایان دور هفتم در جایگاه بیست‌ و‌ یکم مسابقات بین‌المللی بادبانی در کلاس‌های المپیکی و المپیک جوانان قرار گرفت.
به گزارش یاریزان؛ مسابقات بین‌المللی بادبانی در کلاس‌های المپیکی و المپیک جوانان با حضور ۳۰ سیلور از ۱۳ کشور در شهر پالاموس اسپانیا برگزار شد.
در کلاس FINN این رقابت‌ها ۳۰ سیلور از کشورهای آرژانتین، اسپانیا، کرواسی، فنلاند، جمهوری چک، ایرلند، ایتالیا، لهستان، فرانسه، انگلستان، روسیه، آلمان و احمد احمدی قایقران مهابادی بعنوان نماینده ایران شرکت کردند. این رقابت‌ها در ۴ روز در ۷ دور و در شرایط طوفانی برگزار شد.
احمدی در پایان دور هفتم رقابت‌ها درحالی در رده بیست و یکم قرار گرفت که دور های چهارم و پنجم را بدلیل شدت باد و پاره شدن بادبان از دست داد اما عملکرد این قایقران ایرانی در باد زیاد، با رتبه “عالی” محاسبه گردید.

نتایج کسب شده احمدی در پایان دور هفتم:

 

------------------------------------

١٩
٢٣
٢٠
Dnc
Dnc
٢٢
٢٠

 

شایان ذکر است؛ فینال مسابقات فردا سوم دیماه برگزار خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی