رفتن به بالا
  • شنبه - 21 اردیبهشت 1398 - 15:55
  • کد خبر : ۴۹۷۴
  • چاپ خبر : احداث پیست حرفه ای اتومبیلرانی در دهکده المپیک کرمانشاه بزودی آغاز خواهد شد

احداث پیست حرفه ای اتومبیلرانی در دهکده المپیک کرمانشاه بزودی آغاز خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به زودی کار احداث پیست حرفه ای اتومبیلرانی در دهکده المپیک کرمانشاه آغاز خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به زودی کار احداث پیست حرفه ای اتومبیلرانی در دهکده المپیک کرمانشاه آغاز خواهد شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، به دیدار صبح امروز ۲۱ اردیبهشت با استاندار کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این دیدار استاندار کرمانشاه با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به منظور احداث پیست حرفه ای – چند منظوره – اتومبیلرانی در دهکده المپیک موافقت کرد.

 

وی افزود: بنا به دستور استاندار عملیات احداث این پیست چند منظوره به مساحت تقریبی ۱۷ هزار متر مربع بزودی آغاز و پیش از پایان سالجاری باید به اتمام برسد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

مدیرکل ورزش وجوانان استان تصریح کرد: احداث این پیست اتومبیلرانی علاوه بر تقویت این رشته مهیج در استان، ایجاد شور و نشاط در میان جوانان کرمانشاهی و پرشدن بخشی از اوقات فراغت آنها را بدنبال خواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: از سوی دیگر با احداث این پیست می‌توانیم میزبانی مسابقات مختلف کشوری و بین المللی اتومبیلرانی را در کرمانشاه داشته باشیم که این موضوع به رشد گردشگری  ورزشی استان نیز خواهد انجامید.

 

رحیمی همچنین بابیان اینکه راه اندازی پیست چندمنظوره اتومبیلرانی به تکمیل زیرساخت های این رشته در استان کمک می‌کند، یادآورشد: خوشبختانه طی سال گذشته اولین پیست موتورکراس استاندارد استان و دومین پیست رالی کراس ایران را توانستیم در مجموعه دهکده المپیک راه اندازی کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی