رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 2 مهر 1399 - 10:13
  • کد خبر : ۷۶۰۶
  • چاپ خبر : آوالان کامیاران در لیگ دو واگذار می شود؟ / فروردینی از فوتبال می رود!
پس از نشر اطلاعیه مالک باشگاه؛

آوالان کامیاران در لیگ دو واگذار می شود؟ / فروردینی از فوتبال می رود!

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال آوالان کامیاران در خانه تیم استقلال ملاثانی، صدرنشین لیگ دو فوتبال ایران با یک گل مغلوب شد تا روند بازی های بدون شکست این تیم در خوزستان قطع شود.

با توجه به نشر اطلاعیه ای از سوی مالک باشگاه آوالان کامیاران می توان گمان داشت سرنوشت خوشایندی در انتظار این تیم پر طرفدار و بازیکن ساز نباشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با توجه به نشر اطلاعیه ای از سوی مالک باشگاه آوالان کامیاران می توان گمان داشت سرنوشت خوشایندی در انتظار این تیم پر طرفدار و بازیکن ساز نباشد.

به گزارش یاریزان؛ باشگاه فوتبال آوالان کامیاران که در چند سال گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال ایران تحت هدایت کادر فنی بومی و درخشش بازیکنان برخواسته از همان منطقه توانسته بود سهمیه خود را حفظ نماید در سالگذشته به مالکیت مختار فروردینی واگذار شد.

 

------------------------------------

نتایج بدست آمده در مسابقات سال گذشته در نهایت امتیاز آوالانی ها را در لیگ دسته دوم حفظ کرد اما ظاهرا دلسردی این مالک کامیارانی را بهمراه داشته است.

وی طی انشار اطلاعیه ای اعلام کرد که دیگر حاظر به ادامه فعالیت خود در باشگاه آوالان کامیاران نیست و این امتیاز را واگذار خواهد کرد.

با سلام خدمت همه فوتبال دوستان در استان کردستان بخصوص هواداران آوالان کردستان
بنده مختار فروردینی مالک باشگاه آوالان خدمت شما عارضم که،حدود دوسال پیش وارد عرصه فوتبال شدم،ابتدا علاقه چندانی به این ورزش نداشتم اما به مرور زمان با دیدن شور و اشتیاق هواداران پرشور آوالان در کل کشور و حتی جهان با تمام وجودم عاشق این رشته مفرح و جذاب شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه خدمت مالی و فکری بکنم و با مشورت دوستانم تصمیم بر این امر گرفتم و در طول این مدت هزینه های زیادی برای پیشرفت فوتبال استان متقبل شدم و از این بابت نیز به هیچ وجه پشیمان نیستم،چون هدف من فقط و فقط کمک به جوانان شهر و استانم بود و لاغیر.
اما در این بین غیر از تعداد محدودی افراد دلسوز فوتبالی کسی دیگر وجود نداشت که من و امثال من را دلخوش به هزینه در عرصه فوتبال نماید،
بنده به عنوان یک غیر فوتبالی آمدم که خدمت کنم،درحالیکه بدترین بی حرمتیها،بدترین ناسزاها و بدترین اهانتها را دیدم و زمانیکه به مسئولین ورزشی و فوتبالی استان نیز پناه بردم،غیر از ،بدقولی و …. چیزی نصیبم نشد،
بناچار مجبور میشدم خیلی از کارها و برنامه ها را به تنهایی و تنها به کمک چند نفر محدود جلو ببرم،
آنوقت بود که فهمیدم کسی دلسوز این فوتبال نبوده و نیست به همین خاطر است که فوتبالمان خیلی استانهای دیگر کشور عقب تر است،
در نهایت با توجه به اینهمه بی مهری تصمیم به واگذاری تیم به فردی دیگر یا ارگانی گرفته ام البته مشروط به اینکه امتیاز از کامیاران خارج نشود،
لذا از همه شما هواداران واقعی و دلسوز تقاضامندم در این امر من را یاری فرمایید و همفکریم کنید تا حق فوتبال کامیاران و کردستان بیشتر از این ضایع نشود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با تشکر مختار فروردینی مالک باشگاه آوالان کردستان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی