رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 دی 1397 - 11:13
  • کد خبر : ۳۶۴۵
  • چاپ خبر : نزدیک به ۸۵ هزار ورزشکار بیمه شده در آذربایجان غربی ثبت شده است

نزدیک به ۸۵ هزار ورزشکار بیمه شده در آذربایجان غربی ثبت شده است

در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات پزشکی ورزشی استان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، آمار ورزشکاران بیمه شده در استان اعلام شد.

  در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات پزشکی ورزشی استان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، آمار ورزشکاران بیمه شده در استان اعلام شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ این جلسه روز گذشته با حضور تمامی کمیته ها و اعضای هیات در سالن کنفرانس اداره کل ورزش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات پزشکی ورزشی استان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، آمار ورزشکاران بیمه شده در استان اعلام شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ این جلسه روز گذشته با حضور تمامی کمیته ها و اعضای هیات در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید؛ شهرام طایفه رئیس هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی، برخی از اقدامات مهم هیات را از ابتدای سال تا دی ماه تشریح کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، برگزاری دوره ها و کارگاه های ماساژ، دوپینگ، آسیب شناسی و روانشناسی، پوشش چندین رویداد بین المللی ورزشی و کشوری، اجرای طرح سراسری ایستگاه تندرستی به مدت ۹ روز را از اهم فعالیت های هیات در ده ماه اخیر نام برد.

شهرام طایفه از افزایش ۸ درصدی پوشش بیمه ورزشکاران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و آمار بیمه ورزشکاران استان را تا ۱۶ دی ماه، ۸۴۹۸۸ نفر اعلام کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در خاتمه برای اختصاص مکان مناسب برای فیزیوتراپی هیات، خواستار پیگیری برای تجهیز این سالن شد.

دکتر عبدالله چمن‌گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در این جلسه خواستار ورود هیات به بحث استفاده ورزشکاران از مکمل های غیر مجاز و داروهای نیروزا شد.

دکتر چمن گلی با اعلام این موضوع که فهرست مواد ممنوعه ۲۰۱۹ اعلام شده است؛ از هیات پزشکی ورزشی خواست؛ دوره ها و کارگاه های را تا پایان سال برای معرفی این مواد ممنوعه و کلاس هایی را برای آشنایی با علم دوپینگ و داروهای غیرمجاز برای مربیان هیات های ورزشی استان برگزار کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی