رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 اسفند 1398 - 12:33
  • کد خبر : ۶۲۴۱
  • چاپ خبر : آمادگی کامل اماکن ورزشی کرمانشاه برای همکاری با ستاد مدیریت کرونا

آمادگی کامل اماکن ورزشی کرمانشاه برای همکاری با ستاد مدیریت کرونا

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه : آماده ایم تا درصورت نیاز اماکن ورزشی دولتی سطح استان را در اختیار ستاد مدیریت کرونا قرار دهیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه : آماده ایم تا درصورت نیاز اماکن ورزشی دولتی سطح استان را در اختیار ستاد مدیریت کرونا قرار دهیم.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی با اشاره به آمادگی جامعه ورزش کرمانشاه برای همکاری با ستاد مدیریت کرونا در استان گفت: به منظور پیشگیری و غلبه بر این بیماری، با ستاد مدیریت کرونا در استان آماده هر نوع همکاری هستیم.

 

------------------------------------

وی افزود:از شیوع این ویروس در استان به ستاد مدیریت کرونا در استان اعلام کرده ایم که تمام اماکن و سالن های ورزشی در سراسر استان کرمانشاه را در صورت نیاز در اختیار این ستاد قرار می دهیم تا برای قرنطینه بیماران از آن استفاده کنند.

صابر رحیمی تاکید کرد:تمامی مسئولین ورزش و جوانان در شهرستانها موظف هستند امادگی و هماهنگی کامل با ستاد های مدیریت بحران در سطح شهرستانها را داشته باشند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی