رفتن به بالا
  • دوشنبه - 31 شهریور 1399 - 19:12
  • کد خبر : ۷۶۰۱
  • چاپ خبر : آماده برگزاری لیگ بیستم هستیم / مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود
رییس سازمان لیگ کشتی:

آماده برگزاری لیگ بیستم هستیم / مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود

رییس سازمان لیگ کشتی گفت: سعی کردیم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل اجرا کنیم.

رییس سازمان لیگ کشتی گفت: سعی کردیم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل اجرا کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس سازمان لیگ کشتی گفت: سعی کردیم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل اجرا کنیم.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان لیگ کشتی درباره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای آغاز بیستمین دوره لیگ‌برتر کشتی، جام یادگار امام(ره) اظهار داشت: سازمان لیگ و فدراسیون کشتی با تمام قوا به دنبال برگزاری باشکوه لیگ بیستم است. از چند روز قبل مذاکراتی را برای برگزاری مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی انجام دادیم که امروز به نتیجه رسید و اگر مشکلی خاصی پیش نیاید، رقابت‌های دور رفت را در همین سالن برگزار خواهیم کرد. برای ما سلامتی ورزشکاران در اولویت اول قرار دارد و به همین خاطر سعی کردیم از سالن بزرگتری استفاده کنیم و به همین خاطر از سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بهره خواهیم برد.

 

------------------------------------

وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی باشگاه‌ها عنوان کرد: کشتی گیران و مربیان تنها در صورتی می‌توانند آی‌دی کارت خود را دریافت کنند که نتیجه منفی تست کرونای خود را ارائه کنند. ما سعی کردیم تمامی پروتکل‌ها را به بهترین شکل اجرا کنیم. همچنین مبادی ورودی سالن به دستگاه‌های ضدعفونی تجهیز خواهد شد.

رییس سازمان لیگ کشتی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، مسابقات به صورت زنده از شبکه سه و شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد تا علاقه‌مندان به کشتی بتوانند مسابقات را دنبال کنند. قطعا با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی، لیگ امسال می‌تواند نقش زیادی در انتخاب ملی‌پوشان داشته باشد. همین موضوع باعث خواهد شد که یکی از جذاب‌ترین لیگ‌ها را شاهد باشیم.

نصیرزاده در پایان گفت: از روز ۷ مهرماه که وزن کشی گروه الف لیگ‌برتر کشتی فرنگی برگزار می‌شود، لیگ بیستم رسما استارت می‌خورد. البته از ۵ مهرماه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی پذیرای کشتی‌گیرانی خواهد بود که تست منفی کرونای خود ارائه می کنند و وارد قرنطینه خواهند شد. ۹ مهرماه هم که وزن کشی مسابقات کشتی آزاد انجام می‌شود و ۱۰ مهر نیز مسابقات گروه الف آغاز می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی