رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 اسفند 1398 - 16:30
  • کد خبر : ۶۳۴۹
  • چاپ خبر : آغاز تمرینات پاراوزنه برداری از ۱۵ فروردین در کیش/ اعزام ۶ ورزشکار به پارالمپیک

آغاز تمرینات پاراوزنه برداری از ۱۵ فروردین در کیش/ اعزام ۶ ورزشکار به پارالمپیک

علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی و تیم ملی کشورمان در نخستین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ضمن شکستن رکورد جوانان جهان و آسیا، به نشان طلای این تورنمنت دست یافت.

سرپرست انجمن پاراوزنه برداری از شروع تمرینات پاراوزنه‌برداری: تمرینات را از ۱۵ فروردین آغاز و امیدوارم مشکلی برای برگزاری این اردو نداشته باشیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست انجمن پاراوزنه برداری از شروع تمرینات پاراوزنه‌برداری از ۱۵ فروردین در کیش خبر داد و گفت: امیدوارم مشکلی برای برگزاری این اردو از نظر ویروس کرونا نداشته باشیم.

به گزارش یاریزان؛ محمدرضا میرشفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال ۹۸ برای آماده سازی تیم ملی پاراوزنه برداری اعزامی به توکیو ۶ مرحله اردو پیش بینی کرده بودیم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران ۲ مرحله از اردوی پیش بینی شده لغو شد.

 

------------------------------------

وی گفت: دور جدید از تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی با حضور سامان رضی و علی اکبر غریب شی در وزن ۱۰۷ کیلوگرم، منصور پورمیرزایی در مثبت ۱۰۷ کیلوگرم، حامد صلحی پور در ۹۷ کیلوگرم، روح الله رستمی در ۸۰ کیلوگرم، نادر مرادی در ۷۲ کیلوگرم و امیر جعفری در ۶۵ کیلوگرم از ۱۵ فروردین در کیش آغاز می‌شود و تا ۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. البته در ۱۰۷ کیلوگرم از بین سامان رضی و علی اکبر غریب شی تنها یک وزنه بردار راهی توکیو خواهد شد که در حال حاضر سامان رضی شرایط بهتری نسبت به غریب شی دارد. ضمن این که برپایی این اردو بستگی به وضعیت ویروس کرونا در کشور دارد که اجازه برپایی این اردو را به ما بدهد یا خیر؟

سرپرست انجمن پاراوزنه برداری همچنین از لغو مسابقات بین المللی پاراوزنه برداری به میزبانی فزاغ امارات خبر داد و گفت: این مسابقات آخرین مرحله برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بود که از ۲۵ فروردین در امارات برگزار می‌شد، قرار بود با ۶ وزنه بردار در این تورنمنت شرکت کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس امارات مسابقات را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.

وی در پایان افزود: در سال جدید ۵ اردوی آماده سازی برای تیم پاراوزنه برداری اعزامی به توکیو پیش بینی شده است که امیدوارم این ویروس خللی در اجرای برنامه‌های آماده سازی ایجاد نکند تا تیم خوبی را برای پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی