رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 3 مرداد 1397 - 07:55
  • کد خبر : ۳۲۶۵
  • چاپ خبر : ۲۵ ورزشکار کرمانشاهی در بازی های آسیایی و پارآسیایی جارکارتا حضور خواهند داشت
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

۲۵ ورزشکار کرمانشاهی در بازی های آسیایی و پارآسیایی جارکارتا حضور خواهند داشت

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از قطعی شدن حضور ۲ مربی و یک داور و ۲۵ ورزشکار کرمانشاهی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خبر داد. به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی اظهار داشت: استان کرمانشاه در ۱۴ رشته ورزشی در در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا صاحب نماینده است. رحیمی با بیان این که […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از قطعی شدن حضور ۲ مربی و یک داور و ۲۵ ورزشکار کرمانشاهی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی اظهار داشت: استان کرمانشاه در ۱۴ رشته ورزشی در در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا صاحب نماینده است.
رحیمی با بیان این که تاکنون حضور ۱۸ ورزشکار کرمانشاهی در بازیهای آسیایی قطعی است، اظهار کرد: این ورزشکاران در ۱۰رشته ورزشی سپک تاکرا، پینگ پنگ، وزنه برداری، کاراته، شیرجه، دوومیدانی، واترپلو، قایقرانی و کبدی موفق به کسب پیراهن تیم های ملی آقایان و بانوان شده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر این عزیزان، هم اکنون۷ ورزشکار شایسته این استان در رشته های دوومیدانی و وزنه برداری در اردوهای تیم های ملی جانبازان و معلولین برای حضور در بازی های پارآسیایی ۲۰۱۸ نیز حضور دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از حضور ۲ مربی در رشته های بوکس و والیبال و یک داور در رشته جودو از استان کرمانشاه در این رقابت ها نیز خبر داد.
صابر رحیمی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای این نمایندگان شایسته استان کرمانشاه در بازی های مهم آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ، اظهار امیدواری نمود بهترین نتیجه تاریخ ورزش در ادوار مختلف بازی های آسیایی در این دوره رقم بخورد و ورزشکاران استان کرمانشاه نیز با دست پر به کشور بازگردند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی