رفتن به بالا
  • سه شنبه - 3 تیر 1399 - 19:54
  • کد خبر : ۷۰۲۸
  • چاپ خبر : ۱۰۸ مکان ورزشی ایلام به بخش خصوصی و هیات‌ها واگذار می‌شود

۱۰۸ مکان ورزشی ایلام به بخش خصوصی و هیات‌ها واگذار می‌شود

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

  علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه این اماکن طی چندین مرحله واگذار می‌شوند، افزود: بخشی از آنها در مردادماه و بخشی دیگر نیز در دی‌ماه امسال به مزایده گذاشته ‌می‌شوند و هیات‌های ورزشی می‌توانند برای این تعداد مکان ورزشی مشخص شده، ثبت‌نام کنند. به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه این اماکن طی چندین مرحله واگذار می‌شوند، افزود: بخشی از آنها در مردادماه و بخشی دیگر نیز در دی‌ماه امسال به مزایده گذاشته ‌می‌شوند و هیات‌های ورزشی می‌توانند برای این تعداد مکان ورزشی مشخص شده، ثبت‌نام کنند.

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۱۰۸ مکان ورزشی در استان طی چند مرحله به بخش خصوصی و هیات‌های ورزشی واگذار می‌شود.

 

------------------------------------

مظفر علی‌شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار داشت: صلاحیت هیات‌های ورزشی در حال بررسی است و اماکنی که مخصوص رشته‌های ورزشی مربوطه هستند به هیات‌های ورزشی آن رشته واگذار می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اماکن طی چندین مرحله واگذار می‌شوند، افزود: بخشی از آنها در مردادماه و بخشی دیگر نیز در دی‌ماه امسال به مزایده گذاشته ‌می‌شوند و هیات‌های ورزشی می‌توانند برای این اماکن ثبت‌نام کنند.

وی واگذاری اماکن ورزشی به هیات‌ها را زمینه ساز رشد ورزش در استان دانست و افزود: تاکنون ۸۳ مکان دارای قابلیت واگذاری در استان متناسب با رشته‌های ورزشی به هیات‌ها و بخش‌های خصوصی واگذار شده است و مابقی نیز تا پایان سال جاری به هیات‌های دارای صلاحیت و متناسب با رشته‌های ورزشی آنها واگذار می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علی‌شائی در خصوص محدودیت استفاده زنان از سالن‌های ورزشی نیز گفت: سالن‌های ورزشی و سانس‌های اختصاصی زنان در استان بسیار محدودتر از مردان است زیرا مردان به نسبت به فعالیت‌های ورزشی در استان بیشتر علاقمند و فعال هستند.

وی تاکید کرد: به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان ابلاغ شده است که ساعت‌های خاموش یا مرده را در اختیار زنان قرار ندهند بلکه ساعات مطلوب در روز را به رشته‌های ورزشی مورد علاقه بانوان اختصاص دهند.

 

ایلام | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی