رفتن به بالا
  • شنبه - 21 دی 1398 - 22:15
  • کد خبر : ۵۹۳۳
  • چاپ خبر : یدالله محبی : با یک اشتباه خنده دار به هادی باختم/کادر فنی یک فرصت دیگر بدهد

یدالله محبی : با یک اشتباه خنده دار به هادی باختم/کادر فنی یک فرصت دیگر بدهد

اسامی نفرات دعوت شده، جهت شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد بزرگسالان جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیران کرمانشاهی از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد.

یدالله محبی کشتی گیرایران با بیان اینکه هدفش کسب مدالی خوشرنگتر از برنز در جام تختی بوده است، گفت: کشتی من با پرویز هادی پر حرف و حدیث بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی ایران با بیان اینکه هدفش کسب مدالی خوشرنگتر از برنز در جام تختی بوده است، گفت: کشتی من با پرویز هادی پر حرف و حدیث بود و داوران می‌توانستند به من امتیاز دهند.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایسنا، یدالله محبی درباره کسب مدال برنز مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه اظهار کرد: خدا را شکر موفق به کسب مدال شدم و دست خالی نماندم. مدعیان داخلی سنگین وزن در این مسابقات کشتی گرفتند و شاهد رقابت‌های خوبی بودیم.

 

------------------------------------

کشتی گیر کرمانشاهی ادامه داد: زحمت زیادی برای حضور در این رقابت‌ها کشیده بودم و هدفم بالاتر از کسب مدال برنز بود، اما متاسفانه روی یک اشتباه خنده‌دار خودم و اینکه فکر می‌کردم مسابقه تمام شده است، کشتی را به پرویز هادی واگذار کردم، اما در دیدار رده بندی حریف ارمنی را شکست داده و برنز گرفتم.

محبی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با این نتیجه عملا شانس حضور در المپیک را از دست داده باشد، عنوان کرد: کشتی من با پرویز هادی پر حرف و حدیث بود و داوران می‌توانستند به من امتیاز دهند. هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد مطیع هستم، اما اگر یک فرصت دیگر برای انتخابی داده شود قول می‌دهم پشیمان نشوند و نتیجه خوبی بگیرم.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی