رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 خرداد 1399 - 22:05
  • کد خبر : ۶۹۵۸
  • چاپ خبر : یاری : فرصت یکساله زمان مناسبی برای جوانگرایی در تیم ملی فوتسال بانوان است

یاری : فرصت یکساله زمان مناسبی برای جوانگرایی در تیم ملی فوتسال بانوان است

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری مربی کرمانشاهی پس از پایان نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال که با حضور مهدی تاج برگزار گردید بعنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان : یکسال زمان برای شرکت در رقابتهای داخل سالن و رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا ، فرصت مناسبی خواهد بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: یکسال زمان برای شرکت در رقابتهای داخل سالن و رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا ، فرصت مناسبی به جهت کسب آمادگی ملی پوشان خواهد بود.

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری سرمربی کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به این موضوع بازیکنان تمرینات انفرادی را در برنامه خود داشتند. همچنین ملی‌پوشان نیز زیر نظر کادر فنی و مربی بدن ساز، برنامه‌های خود را پیگیری کرده و از نظر آمادگی فردی در شرایط خوبی هستند اما از نظر توپی و تیمی به هیچ عنوان کار نکردند.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه رقابتهای جام ملت‌های آسیا به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ موکول شد و مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی تایلند نیز از ۳۱ اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود، گفتک با فاصله نزدیک به چهار ماه این ۲ رویداد مهم را پیش‌رو داریم و باید منطقی‌تر و حساب شده در خصوص برگزاری مسابقات داخلی و حتی دیدارهای تدارکاتی و دوستانه تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: یکسال زمان برای شرکت در رقابتهای داخل سالن و رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا ، فرصت مناسبی به جهت کسب آمادگی ملی پوشان خواهد بود. بر همین اساس بازیکنان جوان و مستعد را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده تا در کنار با تجربه ها فعالیتهای خود را برگزار کنند و در نهایت تیم با شاکله ای قوی و منجسم به رقابتهای مهم اعزام شوند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کرمانشاه | خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی