رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 مهر 1397 - 10:34
  • کد خبر : ۳۴۳۳
  • چاپ خبر : کوروش ملکی دروازه‌بان کرمانشاهی تیم سپید‌رود : حق کرمانشاه داشتن یک تیم در لیگ برتر فوتبال است
گفتگوی کوتاه؛

کوروش ملکی دروازه‌بان کرمانشاهی تیم سپید‌رود : حق کرمانشاه داشتن یک تیم در لیگ برتر فوتبال است

دروزاه‌بان کرمانشاهی تیم سپید‌رود رشت گفت: فوتبال کرمانشاه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، حق مردم است که در لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر تیم داشته باشد.

  دروزاه‌بان کرمانشاهی تیم سپید‌رود رشت گفت: فوتبال کرمانشاه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، حق مردم است که در لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر تیم داشته باشد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از فارس؛ کوروش ملکی که اهل یکی از روستای شهرستان روانسر استان کرمانشاه است این روزها به عنوان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دروزاه‌بان کرمانشاهی تیم سپید‌رود رشت گفت: فوتبال کرمانشاه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، حق مردم است که در لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر تیم داشته باشد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس؛ کوروش ملکی که اهل یکی از روستای شهرستان روانسر استان کرمانشاه است این روزها به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کند و به قول خودش می‌خواهد نظر کی‌روش را جلب کند تا شاید یکی از مسافران مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا باشد.

دروزاه‌بان کرمانشاهی تیم سپید‌رود رشت اظهار داشت: من فوتبال را در یکی از روستاهای روانسر به اسم تپه‌لری شروع کردم و سپس همراه با تیم جوانان شیرین‌فراز قهرمان استان شدم و به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا کردم.

کوروش ملکی با اشاره به ملحق شدن خود به تیم فوتبال جوانان پیکان تهران از طریق یکی از مربیان کرمانشاهی، گفت: زمانی که در کرمانشاه فوتبال بازی می‌کردم به بازیکن‌های بومی توجه چندانی نمی‌شد و به همین دلیل از طریق وحید کلهر به تیم جوانان پیکان تهران پیوستم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی دروازه‌بانی تیم ملی را به عنوان یکی از آرزوهای بزرگش عنوان و تصریح کرد: حضور در تیم ملی یک آرزوی بزرگ برای من محسوب می‌شود و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم،فکرمی‌کنم درآینده‌ای نه چندان دور این اتفاق رخ خواهد داد و به تیم ملی دعوت می‌شوم.

ملکی با تمجید از علی‌رضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی تیم ملی، اظهار داشت: من و بیرانوند رفاقت دیرینه‌ای با هم داریم و یکدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم چون در گذشته چندین‌بار مقابل یکدیگر بازی کرده‌ایم، بیرانوند در حال حاضر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران است و این شایستگی را دارد که دروزاه‌بان فیکس تیم ملی باشد.

این دروازه‌بان در خصوص وضعیت تیم سپیدرود رشت نیز، گفت: از روزی که علی کریمی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده، وضعیت تیم خیلی بهتر شده است و تیم نیز روند رو به رشدی را طی می‌کند، مطمئن هستم روز به روز وضعیت بهتری خواهیم داشت و جایگاه‌مان در جدول رده بندی لیگ بهتر خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه فوتبال کرمانشاه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، تصریح کرد: شرایط فوتبال در کرمانشاه متفاوت است، در استان ۲ تفکر وجود دارد، یک عده که معتقد هستند باید به بازیکن‌های بومی و مربیان بومی و کلا استعدادهای استان تکیه کرده و عده ای دیگر نیز می‌خواهند همه چیز را خارج از استان بیاورند.

وی افزود: کرمانشاه تیم لیگ برتری ندارد و برخی مواقع فقط در رسانه‌ها می‌خوانیم که استان صاحب تیم لیگ یکی می‌شود، این حق مردم کرمانشاه است که در لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر تیم داشته باشند، اما ما در بخش مدیریتی دچار ضعف هستیم و تا وقتی این معضل برطرف نشود نباید امید چندانی برای تغییر وضعیت فعلی داشته باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی