رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 مهر 1398 - 13:35
  • کد خبر : ۵۶۰۳
  • چاپ خبر : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای تخلافات گزارش شده در لیگ دسته سوم را اعلام کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای تخلافات گزارش شده در لیگ دسته سوم را اعلام کرد

گزارش تصویری یاریزان از دیدار دو تیم موکریان مهاباد و پاس گیلان در لیگ دسته سوم فوتبال ایران

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه مربوط به لیگ دسته سوم کشور را صادر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه مربوط به لیگ دسته سوم کشور را صادر کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از دی اسپورت؛ دیدار دو تیم پرسپولیس نوین دزفول و بهزیستی لرستان برگزار شد که از سوی مسعود عالی خرم تخلفاتی مبنی بر توهین به داور مسابقه صورت گرفت وی از سوی کمیته انضباطی توبیخ کتبی شد.

 

------------------------------------

همچنین مهدی عبدلی خرم نیز به دلیل ورود به زمین مسابقه به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار شهروند رامسر و دماوند آمل برگزار و یک تماشاگر از تیم میزبان (شهروند رامسر) وارد زمین مسابقه شد که به دلیل ورود تماشاگر به زمین مسابقه حین انجام بازی باشگاه شهروند رامسربه پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

*دیدار افتخار شرافت شوشتر و پرسپولیس نوین دزفول که قرار بود از هفته دوم رقابت های مرحله اول برگزار شود به دلیل نقص مدارک بازیکنان افتخار شوشتر ؛ ۳ بر صفر به سود پرسپولیس نوین دزفول اعلام می شود و بایستی نماینده شوشتر ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

*دیدار سولدوز نقده و آذرآب اراک برگزار و تخلفاتی مبنی بر فحاشی از سوی تماشاگران میزبان به تیم میهمان صورت گرفت که باشگاه سولدوز نقده به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حسنعلی حقیقی سولدوز به دلیل اهانت به تیم داوری با حکم کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم می شود.

 

*دیدار شاهین فرابرد زنجان و آریو نجم تهران برگزار که تیم شاهین فرابرد به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

همچنین حسین رضایی بازیکن شاهین فرابرد زنجان به دلیل اهانت به داور مسابقه یک جلسه از همراهی تیم محروم بوده و بایستی ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

*دیدار عقاب شیراز و تامرادی کهگیلویه و بویراحمد برگزار و تیم تامرادی به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار آبیدر سنندج و سولدوز نقده برگزار و تیم سولدوز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار تامرادی کهگیلویه و بویراحمد و المپیک دورود برگزار و تیم المپیک دورود به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار نفت ایرانیان و آریان اندیشه تهران برگزار شد که تخلفاتی از سوی محسن سعیدی بازیکن تیم نفت ایرانیان مبنی بر اعتراض شدید به داوری و رفتار غیر ورزشی صورت گرفت که وی یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار ستارگان کاسپین بابل و آذرآب اراک برگزار و تخلفاتی از سوی تیم ستارگان کاسپین و تماشاگرانش مبنی بر فحاشی ، ریختن آب به روی داور مسابقه صورت گرفت تیم ستاره کاسپین بابل به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار شهرداری فریدونکنار و مهاجرنوین مشهد برگزار و تیم مهاجرنوین به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار شهرداری فریدونکنار و نفت ایرانیان برگزار که تخلفاتی از سوی تقی شاهمرادی از تیم نفت ایرانیان مبنی بر فحاشی به داور پس از اخراج صورت گرفت وی به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار پیام انتظار آشخانه و پیام سرخه سمنان برگزار و تیم پیام سرخه سمنان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار سرخپوشان محمدزاده تبریز و کشاورز بوکان برگزار و تیم کشاورز بوکان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار سپاهان خورموج و شهرداری منوجان برگزار و تیم شهرداری منوجان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین اسلام مدرس به دلیل فحاشی به داوران به مدت ۵ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

 

*دیدار کوثر مهران و رز موکت بروجن برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم میزبان مبنی بر حمله به داور مسابقه صورت گرفت تیم کوثر مهران به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار المپیک دورود و آبی دلان بنه گز برگزار و تخلفاتی از سوی ایمان مرادی از تیم آبی دلان بنه گز مبنی بر رفتار غیر ورزشی با داور صورت گرفت وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دهقانی از تیم آبی دلان بنه گز به دلیل اعتراض به داوری توبیخ کتبی شد.

تیم آبی دلان بنه گز به دلیل پرتاب بطری از سوی اعضای این تیم به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه آبی دلان بنه گز به دلیل اعتراض بازیکنانش به داوری به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

خانجمالی از تیم المپیک دورود به دلیل مجادله و تهدید تیم مقابل سه جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد‌

مجید حیدری از تیم آبی دلان بنه گز به دلیل تهدید داور به دلیل ترک زمین توبیخ کتبی شده و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار کاویان نقده و هرماس فاتح تبریز برگزار و تخلفاتی از سوی اعضای تیم هرماس فاتح مبنی بر اعتراض جمعی ، حمله و درگیری با نیروی انتظامی صورت گرفت باشگاه هرماس به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار بهزیستی لرستان و استقلال نوین بندرماهشهر برگزار که تیم استقلال نوین بندرماهشهر به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار مقاومت تهران و دریای بابل برگزار و تیم دریای بابل به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار شهید اورکی اسلامشهر و سرخپوشان محمدزاده تبریز برگزار که تیم شهید اورکی به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری در این مسابقه به پرداخت ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین یونس محمدزاده از تیم سرخپوشان محمدزاده تبریز به دلیل رفتار غیر ورزشی توبیخ شده و به پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار برق آراء البرز و ذوب و فلزات بهار همدان برگزار که تیم ذوب و فلزات بهار به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این مسابقه از سوی کمیته انضباطی به پرداخت ۲۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی