رفتن به بالا
  • سه شنبه - 24 دی 1398 - 17:02
  • کد خبر : ۵۹۶۲
  • چاپ خبر : کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال بانوان اعلام کرد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال بانوان اعلام کرد

به گزارش یاریزان؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تشکیل جلسه در خصوص تخلفات انجام شده در دیدار های مختلف لیگ دسته اول ایران رای خود را اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران آرای خود (جریمه نقدی و محرومیت) را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال بانوان کشور صادر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال بانوان کشور صادر کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتسال نامی نو اصفهان و ملی حفاری اهواز از سری رقابتهای لیگ برتر برگزار و از سوی منیژه زیبا، سرپرست تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر اعتراضات مکرر و استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به داوران بعد از اتمام مسابقه رخ داد. وی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
طاهره مهدی پور،دروازبان تیم ملی حفاری اهواز نیز بعد از اتمام مسابقه رفتار غیر ورزشی با داوران داشته و به آنها اهانت کرده است.وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قطعی است)

 

------------------------------------

*مسابقه تیم های وچان کردستان و زاگرس شیراز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی سمیرا محمدپور، بازیکن تیم وچان کردستان تخلفاتی مبنی بر اهانت داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد.
وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قطعی است)


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی