رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 اردیبهشت 1398 - 22:40
  • کد خبر : ۴۹۴۹
  • چاپ خبر : کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات بین المللی ایتالیا شرکت می کند

کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات بین المللی ایتالیا شرکت می کند

اسامی نفرات دعوت شده، جهت شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد بزرگسالان جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیران کرمانشاهی از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه از شرکت تنها نماینده کشتی این استان در مسابقات بین المللی ایتالیا خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات کشتی کرمانشاه از شرکت تنها نماینده کشتی این استان در مسابقات بین المللی ایتالیا خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ محمدحسین محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یدالله محبی یکی از نمایندگان وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم منتخب کشتی ایران در رقابت های بین المللی جام ساساری ایتالیا خواهد بود.
وی افزود: این رقابت ها با حضور کشورهای مختلف روزهای دوم تا چهارم خرداد امسال در شهر ساساری ایتالیا برگزار و جزء رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی محسوب می شود.
محبی با بیان اینکه تیم منتخب کشتی آزاد ایران با ۱۲ ورزشکار در هشت وزن به رقابت های بین المللی ایتالیا اعزام می شود، یادآور شد: تنها در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که محبی نیز حضور دارد، سه کشتی گیر به مسابقات اعزام خواهد شد.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم ملی کشتی آزاد ایران مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو دارد، گفت: شاید دلیل اعزام سه کشتی گیر سنگین وزن به مسابقات بین المللی ایتالیا سنجش میزان آمادگی آن ها و انتخاب بهترین کشتی گیر این وزن برای مسابقات پیش رو باشد.
وی ادامه داد: پرویز هادی، کمیل قاسمی و یدالله محبی سه کشتی گیر سنگین وزن اعزامی کشورمان به مسابقات ایتالیا هستند که هر سه نفر از شرایط خوبی برخوردارند و انتخاب یک نفر از آن ها برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان برای کادر فنی تیم ملی سخت است.
محبی با بیان اینکه هر سه کشتی گیر از بهترین های آسیا و حتی جهان هستند، افزود: یدالله محبی نیز همطراز با ۲ کشتی گیر دیگر برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان شانس دارد و کسب مدال طلای آسیا که به تازگی کسب کرد نیز بر این شانس افزوده است.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه در پایان از غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران یاد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی