رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 8 فروردین 1398 - 00:02
  • کد خبر : ۴۳۴۵
  • چاپ خبر : ارشک محبی: کشتی ایران در آسیا بدون رقیب و همچنان جزو برترین های جهان است

ارشک محبی: کشتی ایران در آسیا بدون رقیب و همچنان جزو برترین های جهان است

ارشک محبی کشتی گیر کرمانشاهی در صورت پیروزی در کشتی چهارم خود به مدال طلای رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا می رسد.

  قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی امیدهای آسیا ، گفت: قهرمانی مقتدرانه ایران در رقابت های زیر ۲۳ سال آسیا نشان داد که کشتی ایران در آسیا بدون رقیب و همچنان جزو برترین های جهان است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ ارشک محبی کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی در گفت و گو با خبرنگار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی امیدهای آسیا ، گفت: قهرمانی مقتدرانه ایران در رقابت های زیر ۲۳ سال آسیا نشان داد که کشتی ایران در آسیا بدون رقیب و همچنان جزو برترین های جهان است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ ارشک محبی کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های امیدهای آسیا در سطح قابل قبولی برگزار و تیم های شرکت کننده با نفرات خوبی در رقابت ها شرکت کرده بودند.
وی ادامه داد: با وجود آمادگی خوب کشتی گیران کشورهای مختلف، ملی پوشان ایران بسیار خوب و سرحال در مسابقات حاضر توانستند چندین مدال رنگارنگ برای کشورمان کسب و در نهایت روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.
محبی همچنین در خصوص مسابقات خود نیز گفت: در این رقابت ها چهار مسابقه برگزار کردم و با پیروزی در همه آن ها موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شدم.
قهرمان رقابت های کشتی امیدهای آسیا گفت: در مسابقات اول و دوم به ترتیب کشتی گیرانی از قزاقستان و هندوستان را شکست دادم و به دیدار نیمه نهایی رسیدم که در این مرحله نیز حریفی از ترکمنستان را شکست داده و فینالیست شدم.
وی ادامه داد: در دیدار فینال هم موفق شدم حریف مغولستانی خود را با حساب ۱۰ بر صفر شکست دهم و بر سکوی قهرمانی قرار گیرم و یکی از مدال اوران کشتی ایران در آسیا لقب بگیرم.
محبی در پایان اظهار داشت: تیم کشتی ایران یکی از قدرت های کشتی جهان است و با مقداری توجه بیشتر از سوی مسئولان می تواند هر حریفی را شکست دهد.
تیم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران با کسب سه طلا، سه نقره و ۲ برنز و کسب ۲۰۰ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های مغولستان و قزاقستان نیز دوم و سوم شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی