رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 آذر 1398 - 11:18
  • کد خبر : ۵۷۶۸
  • چاپ خبر : نفرات برتر رقابتهای کشتی انتخابی کرمانشاه جهت حضور در جام تختی مشخص شدند

نفرات برتر رقابتهای کشتی انتخابی کرمانشاه جهت حضور در جام تختی مشخص شدند

اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، اعلام شد.

رقابتهای انتخابی کشتی آزاد جهت حضور در رقابتهای انتخابی جام جهان پهلوان تختی ، در ۸ وزن از ۱۰ وزن در کرمانشاه برگزار و نفرات برتر این مسابقات مشخص گردید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بزرگسالان آزادکار استان کرمانشاه برای حضور در مسابقات انتخابی جام تختی کرمانشاه مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ رقابتهای انتخابی کشتی آزاد جهت حضور در رقابتهای انتخابی جام جهان پهلوان تختی، در ۸ وزن از ۱۰ وزن در کرمانشاه برگزار و نفرات برتر این مسابقات مشخص گردید.

 

------------------------------------

استان کرمانشاه به واسطه کسب عنوان سومی تیمی در مسابقات قهرمانی کشور ۱۰ سهمیه در این مسابقات خواهد داشت این سهمیه بجز ۵ سهمیه کسب شده توسط بهزادبهروز_راد خیراله قهرمانی حامدرشیدی جوادنظری که در مسابقات کشوری برسکوی سومی ایستاده اند و محمدمرادی وزن ۱۲۵ کیلوگرم که درمسابقات آسیایی امید‌ها در مغلوستان به عنوان سومی دست یافت است می‌باشد.

با نظر کادر فنی دو کشتی گیر سیدعلی عظیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم و علی_آقایی در وزن ۷۴ کیلوگرم از مسابقات انتخابی معاف شدند که به همراه ۸ کشتی گیر برتر اوزان ۸ گانه و ۵ کشتی گیر دارای سهمیه انفرادی در مسابقات انتخابی جام تختی حضور خواهند داشت.

اسامی نفرات برتر مسابقات انتخابی استان کرمانشاه برای حضور در انتخابی جام تختی به شرح زیر است:
کیانوش قاسمی (۶۱ کیلوگرم)
امیرحسین کرمی (۶۵ کیلوگرم)
سبحان یاری (۷۰ کیلوگرم)
محمدعلیزاده (۷۴ کیلوگرم)
محمدمهدی ارجمند (۷۹ کیلوگرم)
محمد مرادی (۸۶ کیلوگرم)
هوشنگ کاظمی (۹۲ کیلوگرم)
مرتضی مرادی (۹۷ کیلوگرم)

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کرمانشاه در مسابقات انتخابی جام جهان پهلوان تختی ۱۵ کشتی گیر برای کسب جواز حضور در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی که به میزبانی #کرمانشاه و در تاریخ ۲۵ تا ۲۵ دیماه برگزار خواهد شد حضور دارد این مسابقات اتخابی به میزبانی تهران در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ دیماه برگزار می‌شود.

کرمانشاه تا این لحظه به طور مستقیم ۴ کشتی گیر دارای سهمیه در جام جهان پهلوان تختی دارد رضاافضلی بهمن تیموری ارشک محبی و یداله محبی گیران دارای سهمیه مستقیم حضور درجام جهان پهلوان تختی هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی