رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 شهریور 1397 - 23:29
  • کد خبر : ۳۳۵۰
  • چاپ خبر : کسب مدال وزنه بردار ایلامی در جاکارتا / هاشمی: از مدال برنز راضی نیستم
در دسته ۱۰۵ کیلوگرم؛

کسب مدال وزنه بردار ایلامی در جاکارتا / هاشمی: از مدال برنز راضی نیستم

در ادامه مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی 2018، امروز در دسته 105 کیلوگرم علی هاشمی نماینده ایلامی تیم ملی ایران بر روی تخته رفت.

  علی هاشمی وزنه‌بردار ایلامی دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران گفت: اصلا از این نتیجه‌ای که در بازی‌های آسیایی به دست آوردم، راضی نیستم.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در ادامه مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی ۲۰۱۸، امروز در دسته ۱۰۵ کیلوگرم علی هاشمی نماینده ایلامی تیم ملی ایران بر روی تخته رفت.   علی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی هاشمی وزنه‌بردار ایلامی دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران گفت: اصلا از این نتیجه‌ای که در بازی‌های آسیایی به دست آوردم، راضی نیستم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در ادامه مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی ۲۰۱۸، امروز در دسته ۱۰۵ کیلوگرم علی هاشمی نماینده ایلامی تیم ملی ایران بر روی تخته رفت.

 

علی هاشمی در حرکت یک ضرب به ترتیب وزنه های ۱۷۷، ۱۸۱ و ۱۸۴ کیلوگرمی را با موفقیت ثبت کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هاشمی در حرکت دوضرب ۲۱۹ کیلوگرم را برای بار اول درخواست کرد و در مهار آن موفق بود. در ادامه هاشمی ۲ بار نتوانست وزنه ۲۲۴ کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا با مجموع ۴۰۳ کیلوگرم به کار خود پایان دهد.

روسلان از ازبکستان همانطور که پیش بینی می شد به مقام نخست رسید و در حرکت دوضرب رکورد بازی های آسیایی را هم جابجا کرد. بعد از او نیز وزنه بردار عراقی نقره گرفت تا علی هاشمی از ایران به مدال برنز دست یابد.

 

علی هاشمی بعد از کسب مدال برنز در دسته ۱۰۵ کیلوگرم بازی‌های آسیایی اظهار داشت: ۲ وزنه از دست دادم و از این بابت خیلی ناراحت هستم. حداقل با بالا بردن این ۲ وزنه می‌توانستم نقره بگیرم. متاسفانه نتوانستم و فکر می‌کنم بدنم شل بود. اصلا از این نتیجه‌ای که به دست آوردم، راضی نیستم. خدا را شکر که مدال گرفتم؛ اما از این رکوردها رضایت ندارم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی