رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 مهر 1398 - 23:02
  • کد خبر : ۵۵۴۴
  • چاپ خبر : کرمانشاه میزبان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام “تختی” شد

کرمانشاه میزبان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام “تختی” شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از قطعی شدن میزبانی کرمانشاه برای رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی درسال ۹۸ خبرداد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از قطعی شدن میزبانی کرمانشاه برای مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی درسال ۹۸ خبرداد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهارکرد: براساس تفاهم نامه‌ای که ظهر امروز (۱۶ مهر) بین فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به امضاء رسید، میزبانی چهلمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به استان کرمانشاه واگذار شد.

 

------------------------------------

وی بابیان اینکه علاوه برکرمانشاه چندین استان دیگر متقاضی گرفتن این میزبانی بودند، گفت: باتوجه به حمایت‌های جدی استاندار کرمانشاه و پیگیری‌هایی که در ماه‌های گذشته داشتیم، توانستیم این میزبانی را بگیرم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تجربه موفقیت آمیز چندین دوره برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کشتی ورزش اول کرمانشاهیان است و در چند دوره مسابقه قبل که میزبان بوده‌ایم، استقبال بی‌نظیر مردم از رقابت‌ها را دیدیم.

وی تاکید کرد: برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه علاوه بر ارتقاء بیش از پیش این رشته در استان، باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی شده و تاثیرگذار در اقتصاد و گردشگری استان خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی در ادامه از انجام رایزنی‌ها برای میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام جهانی ۲۰۲۰ هم خبرداد و گفت: مذاکرات اولیه را برای این میزبانی آغاز کرده‌ایم و امیدواریم که منجربه نتیجه شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی