رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 اسفند 1397 - 22:36
  • کد خبر : ۴۲۳۸
  • چاپ خبر : پیمان اکبری : پیروزی حق شهرداری ورامین بود/ بعد از ست اول تصور کردیم کار تمام است

پیمان اکبری : پیروزی حق شهرداری ورامین بود/ بعد از ست اول تصور کردیم کار تمام است

پیمان اکبری مربی کرمانشاهی تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی جدید سایپا در فصل پیش رو انتخاب

  پیمان اکبری سرمربی کرمانشاهی تیم والیبال سایپا گفت: تیم شهرداری ورامین در بازی دوم فینال بهتر از ما عمل کرد و پیروزی حق آنها بود.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از تسنیم، پیمان اکبری در مورد شکست ۳ بر یک تیمش مقابل شهرداری ورامین در بازی دوم فینال سوپرلیگ والیبال اظهار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیمان اکبری سرمربی کرمانشاهی تیم والیبال سایپا گفت: تیم شهرداری ورامین در بازی دوم فینال بهتر از ما عمل کرد و پیروزی حق آنها بود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از تسنیم، پیمان اکبری در مورد شکست ۳ بر یک تیمش مقابل شهرداری ورامین در بازی دوم فینال سوپرلیگ والیبال اظهار داشت: تیم ورامین از ست دوم بهتر از ما بازی کرد. بازیکنان من پس از پیروزی در ست نخست تصور کردند که کار تمام شده است، ولی من به آنها گفته بودم که تا آخر باید برای پیروزی مبارزه کنند. شکست در این بازی درس خوبی برای بازیکنان من بود.

 

وی ادامه داد: حق تیم ورامین پیروزی در این دیدار بود، چون آنها بهتر از تیم ما بازی کردند، ولی هنوز چیزی تمام نشده است و احتمال پیروزی ما در بازی فردا وجود دارد. مطمئن باشید فردا بهتر خواهیم بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

سرمربی کرمانشاهی تیم والیبال سایپا در مورد چکه کردن آب از سقف سالن آزادی، گفت: چکه کردن آب از سقف سالن آزادی روی هر دو تیم تأثیر داشت، ولی باید پیش از این تمهیداتی برای چنین اتفاقاتی در نظر گرفته شود. ما تنها یک سالن با این ظرفیت و چنین امکاناتی در اختیار داریم و باید مسئولان در نگهداری آن کوشا باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی