رفتن به بالا
  • جمعه - 23 شهریور 1397 - 11:56
  • کد خبر : ۳۳۹۳
  • چاپ خبر : پیروز قربانی: حیف شد که داور در دقیقه ۱۲۰ برای سایپا پنالتی گرفت/ علی دایی: بازیکنان سردار بوکان مردانه جنگیدند
جام حذفی ایران؛

پیروز قربانی: حیف شد که داور در دقیقه ۱۲۰ برای سایپا پنالتی گرفت/ علی دایی: بازیکنان سردار بوکان مردانه جنگیدند

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: شاگردانم در دیدار مقابل سایپا از جان مایه گذاشتند اما حیف که در دقایق پایانی شکست خوردیم.

  پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: شاگردانم در دیدار مقابل سایپا از جان مایه گذاشتند اما حیف که در دقایق پایانی شکست خوردیم.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ پیروز قربانی بعد از دیدار تیمش با سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: شاگردانم در دیدار مقابل سایپا از جان مایه گذاشتند اما حیف که در دقایق پایانی شکست خوردیم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ پیروز قربانی بعد از دیدار تیمش با سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و از شاگردانم تشکر می‌کنم. ما دیر استارت زدیم و از لحاظ بدنی و تاکتیکی عقب هستیم. واقعاً حیف شد که در دقیقه ۱۲۰ این بازی برای حریف پنالتی گرفته شد و ما بازی را واگذار کردیم. البته نمی‌خواهم در مورد این پنالتی حرفی بزنم.

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان در پاسخ به این سؤال که چرا این تیم را برای مربیگری انتخاب کرده است، عنوان کرد: من با آگاهی از شرایط این تیم تصمیم گرفتم کارم را در آنجا شروع کنم. قطعاً برای سال‌های آینده در تیم‌های پرطرفدار لیگ برتری مربیگری خواهم کرد، اما قبل از آن می‌خواهم چند سالی خودم را در این تیم پرطرفدار محک بزنم.

وی در ادامه افزود: این تیم فقط متعلق به مردم بوکان نیست، بلکه کل استان آذربایجان غربی تیم بوکان را دوست دارند و ما حتی در خارج از کشور هم طرفدار داریم. البته مشکلات تیم یکسری امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که امیدواریم در آینده به حداقل برسد. علی‌رغم همه این مشکلات من همین‌جا به مردم بوکان قول می‌دهم این تیم را امسال به لیگ یک خواهم آورد. اگرچه قول دادن کاری حرفه‌ای نیست، اما مطمئنم این تیم به لیگ یک صعود خواهد کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

قربانی با بیان اینکه تیمش از لحاظ مالی شرایط بهتری پیدا کرده است، یادآور شد: من سومین سال حضورم را در این تیم سپری می‌کنم و امسال یک گروه به عنوان حامی مالی تیم را تحویل گرفتند که از لحاظ مالی خیلی شرایط‌مان نسبت به قبل بهتر شده است. البته در سال قبل هم مسئولان زحمات زیادی برای تیم کشیدند و به نوعی تیم با چنگ و دندان حفظ شد. ان‌شاءالله بتوانیم با تلاش بیشتر نتایج خوبی بگیریم.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره برد تیمش برابر تیم سردار بوکان در رقابت های جام حذفی اظهار کرد: همان طور که گفته بودم بازی سختی امروز داشتیم و فکر می‌کنم خودمان این دیدار را سخت کردیم. در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم. تیم سردار بوکان یکی، ۲ بار زمین ما آمد و یک پنالتی به دست آوردند که گلش کردند، اما ما پنالتی مان را گل نکردیم و توپ‌های خود را به چارچوب نزدیم و خیلی از موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم. البته خدا را شکر می‌کنم که بعد از گل تیم سردار بوکان بازی در اختیار ما بود، اما آن‌ها مردانه جنگیدند و کار کردند. ما باید بهتر از این‌ها بازی می‌کردیم و این دیدار به وقت اضافه نمی‌کشید . خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به مرحله بعد راه یابیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی