رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 دی 1396 - 13:59
  • کد خبر : ۲۶۳۶
  • چاپ خبر : پیروزی راه یاب ملل مریوان و شکست نمایندگان ارومیه و مهاباد در لیگ دسته یک والیبال
در پایان ایستگاه هدهم؛

پیروزی راه یاب ملل مریوان و شکست نمایندگان ارومیه و مهاباد در لیگ دسته یک والیبال

  هفته دهم لیگ دسته اول والیبال با پیروزی راه یاب ملل مریوان و شکست نمایندگان ارومیه و مهاباد به پایان رسید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ هفته دهم لیگ دسته اول والیبال در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که تیم مدعی و صدرنشین شهرداری جوان ارومیه در دیدار فینال گونه این مسابقات مقابل تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته دهم لیگ دسته اول والیبال با پیروزی راه یاب ملل مریوان و شکست نمایندگان ارومیه و مهاباد به پایان رسید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هفته دهم لیگ دسته اول والیبال در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که تیم مدعی و صدرنشین شهرداری جوان ارومیه در دیدار فینال گونه این مسابقات مقابل تیم راه یاب ملل مریوان شکست خورد و در دیگر دیدار حساس این گروه تیم مقاومت مهاباد برابر تیم رده سومی کاله آمل مغلوب شد.

 

در یکی از این دیدارها در شهر مریوان، شهرداری جوان ارومیه در ۳ ست پیاپی برابر راه‌یاب ملل مریوان شکست خورد.
مریوانی‌ها در این دیدار در حضور ۱۲۵۰نفر از هوادارانشان بترتیب ست‌های اول تا سوم را با امتیازات ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۳ به سود خود به پایان بردند.
این دومین شکست تیم شهرداری ارومیه در لیگ دسته یک بود ولی با وجود این باخت شهرداری جوان ارومیه همچنان در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با این نتیجه شهرداری جوان ارومیه همچنان با ۸ برد و ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و نماینده مریوان هم به علت ست شماری ضعیف تر در رده دوم و هم ‌امتیاز با نماینده ارومیه قرار گرفت.

نماینده کردستان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه ۱۳ دی میهمان تیم بیمه رازی نور مازندران خواهد بود.

 

اما در آمل تیم کاله جوان در حضور ۱۷۰ تماشاگر و در دیداری که ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامید ۳ بر ۲ مقاومت مهاباد را با شکست بدرقه کرد.
تیم مهابادی این دیدار را طوفانی آغاز کرد و در دو ست متوالی و باامتیازهای ( ۲۵ بر ۲۳ ) و ( ۲۵ بر۲۱ ) موفق به شکست میزبان مدعی خود شد تا درآستانه پیروزی در این دیدار قرار گرفت ولی شاگردان ‘ احمد فتاح’ در تیم کاله جوان مازندران که پس از باخت هفته گذشته دردیداری بیرون از خانه، به دنبال کسب پیروزی و جا نماندن از کورس مدعیان بودند، ست سوم را بهتر از حریف باانگیزه خود آغاز کردند و با پیروزی ( ۲۵ بر ۱۵ ) بازگشت رویایی داشتند.

در ادامه نیز این تیم با عملکرد مطلوب در دفاع روی تور و سرویس های هدفدار ست چهارم را با امتیاز (۲۵ بر ۲۰) پیروز از زمین خارج شد تا حساب کار دو تیم در مجموع ۴ ست به تساوی ۲ بر۲ برسد.
در ست تعیین کننده و پایانی پنجم ، تیم کاله جوان مازندران بهتر ظاهر شد و (۱۵ بر ۶) به پیروزی رسید.

تیم کاله جوان با این پیروزی به هفتمین برد این فصل خود دست یافت و با ۱۹ امتیاز به رده سوم جدول رده بندی گروه یک این مسابقات صعود کرد.

 

پیروزی راه یاب ملل مریوان و شکست نمایندگان ارومیه و مهاباد

پیروزی راه یاب ملل مریوان و شکست نمایندگان ارومیه و مهاباد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی