رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 آذر 1395 - 18:30
  • کد خبر : ۱۶۹۶
  • چاپ خبر : پیروزی تیم فوتسال امید ایران مقابل روسیه در حضور سینا صمدی فوتسالیست مریوانی

پیروزی تیم فوتسال امید ایران مقابل روسیه در حضور سینا صمدی فوتسالیست مریوانی

  تیم ملی امید ایران در اولین دیدار تدارکاتی برابر تیم امید روسیه و با حضور سینا صمدی فوتسالیست مریوانی خود به برتری رسید. به گزارش یاریزان؛ تیم‌های فوتسال امید ایران و روسیه از ساعت ۱۴:۱۵ امروز دوشنبه در تالار هندبال به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری ۴ بر ۲ شاگردان علی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی امید ایران در اولین دیدار تدارکاتی برابر تیم امید روسیه و با حضور سینا صمدی فوتسالیست مریوانی خود به برتری رسید.

به گزارش یاریزان؛ تیم‌های فوتسال امید ایران و روسیه از ساعت ۱۴:۱۵ امروز دوشنبه در تالار هندبال به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری ۴ بر ۲ شاگردان علی صانعی خاتمه یافت. سعید ابراهیمی، مهدی کریمی و بهنام فعال (دوبار) برای ایران در این مسابقه گلزنی کردند.

 

------------------------------------

سینا صمدی فوتسالیست مریوانی این تیم که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود در این دیدار حضور داشت.

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و مشاور کمیته فوتسال، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و تعدادی از مسئولان فدراسیون روسیه این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

همچنین اعضای تیم‌های ملی بزرگسالان دو کشور هم که قرار است پس از این دیدار به مصاف هم بروند، از روی این سکوها تماشاگر مسابقه بودند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این مسابقه اولین دیدار تیم امیدهای ایران محسوب می‌شود.

همچنین یک داور از ایران و یک داور از روسیه قضاوت این دو مسابقه را بر عهده داشتند و حدود ۵۰ هوادار هم نظاره‌گر این دیدار بودند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی